Premda ga je Zastava, danas u vlasništvu Fiata, prestala proizvoditi prije dvije godine, dileri kragujevačkog proizvođača još uvijek dobivaju upite za nj, automobil koji je motorizirao bivšu državu
'Ljudi dolaze kupiti novi Yugo i razočarani odlaze kad saznaju da je posljednji primjerak prodan prije dvije godine', požalio se Miloš Prokić iz Zastava prometa - Arena motorsa srpskom Pressu. Prošle su godine prodali oko 2.600 Punta, čime su zadovoljni, no u isto su vrijeme mogli prodati 10.000 Yuga kad bi ga se nudilo uz iste kreditne uvjete i subvencije kao talijanski gradski kompakt, tvrdi Prokić.
Nostalgija za Yugom ipak nije ponukana isključivo sentimentalnim motivima. Yugo je stajao 4.000 eura, a i dijelovi su mu bili jeftiniji pa tako novi kuplung za Yugo stoji 50-ak eura ili upola jeftinije ako je repariran, a za Punto on stoji 250 eura. Potvrđuju ovo i serviseri koji kažu kako se mnogi vlasnici Punta hvataju za glavu kada dođe vrijeme prvih servisa i promjene dijelova.
I dok se novi Yugo ne može nabaviti, što bi narod rekao 'ni za lijek', cvjeta prodaja rabljenih primjeraka kojima se cijena, ovisno o starosti, kilometraži i stanju, kreće od 900 do 2.500 eura. Yugići iz 1989. koji, navodno, slove za najpouzdanije stoje od 900 do 1.500 eura, a vlasnici onih novijeg datuma, od 2004. do 2006, i s manje prijeđenih kilometara, traže od 2.000 do 2.500 eura.