Studija PPG-a, vodećeg svjetskog distributera boje za vozila, još jednom je pokazala da srebrni automobilski premaz praktički ne poznaje konkurenciju već devetu godinu zaredom
U SAD-u i Kanadi ove je godine srebrna boja automobila uvećala svoju dominaciju za čak pet posto, na ukupno 25 posto tržišta, bijela je bila druga sa 18 posto, a crna treća sa 16 posto udjela. U Europi je orijentacija kupaca na tu boju još izraženija, pa je 2009. čak 35 posto kupaca odabralo automobil srebrne boje, 22 posto crne, a 13 posto bijele i plave.
Azijci također vole srebrnu, njih čak 34 posto odlučilo se za automobil u srebrno-sivim nijansama, crna boja je na drugome mjestu sa 21 posto, a bijela na trećem sa 17 posto.
U PPG-u vjeruju da razlog za ovakvu globalnu dominaciju srebrne boje leži u njezinoj kompatibilnosti s današnjim metaliziranim izgledom automobila.