Opel nam je predstavio novu Insigniju u izdanju ecoFLEX, opremljenu dvolitrenim turbodizelskim motorom snage 160 KS i maksimalnog okretnog momenta od 380 Nm, uz 'overboost'. Insignia ecoFLEX emitira 136 grama CO2 po kilometru te troši 5,2 l/100 km u kombiniranom ciklusu
Kao i ostali modeli Insignije, nova varijanta ecoFLEX certificirana je prema standardu Euro 5. U početku će biti dostupna kao trovratni i peterovratni model, s početnom cijenom u Njemačkoj od 30.105 eura, uz prve isporuke koje se očekuju na ljeto 2009. U brojnim zemljama niska emisija ugljičnog dioksida će donijeti kupcima i porezne olakšice.
Opelovi stručnjaci povećali su aerodinamičnost Insignije ecoFLEX koristeći dodatne ploče ispod rezervoara i spuštanjem podvozja za 10 mm. Time je dobiven koeficijent otpora zraka od samo 0,26, prema kojem je Insignia EcoFLEX jedna od najaerodinamičnijih produkcijskih limuzina na svijetu. Ostala poboljšanja uključuju dodavanje fleksibilnog prednjeg spojlera i smanjenje gornjih otvora za hlađenje. Nadalje, inženjeri su optimizirali zupčanike i pogon na šesterostupanjskom ručnom sustavu prijenosa i opremili je Michelinovim gumama Primacy HP, posebno napravljenim za ovaj automobil.
Inovativan proces izgaranja CleanTech kod dizelskih motora osigurava najmanju moguću emisiju ispušnih plinova i poboljšava sagorijevanje goriva putem elektroničkog sistema zatvorene petlje te osigurava tiši rad motora.
To omogućava dinamičnu vožnju uz nisku potrošnju goriva. Najekonomičnija potrošnja goriva postiže se kada vozač prati upute koje se prikazuju na kontrolnoj ploči. U praksi, vozači prebacuju u šestu brzinu pri niskom broju okretaja u minuti te imaju mogućnosti za još većim ubrzavanjem – idealno za duže vožnje.
Insignia ecoFLEX ubrzava od 0 do 100 km/h za 9,5 sekundi te dostiže maksimalnu brzinu od 221 km/h. Snaga motora je velika čak i pri niskom broju okretaja, okretni moment od 350 Nm i 1.750 okretaja u minuti može se uz 'overboost' privremeno povećavati na 380 Nm, i to za 15 sekundi.