Takozvana Shopping torba s potpisom njujorškog brenda Telfar redefinirala je pojam luksuznog dodatka zahvaljujući svom 'it' statusu u modnim krugovima, limitiranim edicijama i pristupačnom cijenom, a godine 2019. uspjela je postati najpopularnijim modelom prema istraživanju modne tražilice Lyst.
Na krilima njezinog globalnog uspjega, dizajner Telfar Clemens uspio je ostvariti i brojne suradnje, poput one s kalifornijskim brendom Ugg Australia.
Za ovaj poznati brend Telfar je osmsilio posebnu verziju svoje, sada već kultne, torbe Shopping u znaku brušene kože i ovčjeg krzna – materijala koji godinama čini omražene uggsice, a sada je došao red na novu, uzbudljivu suradnju koju je genijalno najavio.
Dana 23. ožujka na Instagram profilu brenda osvanuo je zagonetni video kojim je Telfar najavio novu suradnju bez da otkrije o kojem je brendu riječ, niti kako predstavljeni proizvodi u videu zapravo izgledaju, a u pretprodaji ih je učinio dostupnim za kupnju na slijepo.
Telfarov marketinški potez pokazao se punim pogotkom, a nekoliko dana kasnije otkrio je kako je riječ o suradnji s kultnim brendom Eastpak, a zatim i stvoreni ruksak koji stiže u nekoliko veličina.
Od 31. ožujka na stranicama brenda dostupna je verzija srednjog i velikog formata, od 4. travnja minijaturna verzija, a 8. travnja Telfar u prodaju planira pustiti njezinu okruglu verziju.
Telfarova originalna linija Shopping torbi sa utisnutim logotipom TC u originalu je izrađena od veganske kože, a svaki put kada je nanovo dostupna u prodaji usprije se rasprodati brzinom svjetlosti, između ostalog i zahvaljujući svojoj pristupačnoj cijeni.