THE ROW

Svi ga nose: Modni brend u vlasništvu poznatih blizanki postao je statusni simbol u svijetu slavnih

03.05.2021 u 18:09

Bionic
Reading

Američki brend The Row, kojeg su poznate holivudske blizanke Mary-Kate i Ashley Olsen osnovale 2006. godine, s godinama staža na modnoj sceni priskrbio si je impresivnu vojsku obožavatelja, a modna biblija Vogue ovih se dana zapitala je li postao novi statusni simbol u svijetu celebova

Iako brend The Row u vlasništvu nekoć najpoznatijih blizanki s malih ekrana nije nikakva novost na modnoj sceni, zahvaljujući podršci koju posljednjih mjeseci dobiva od svjetskih zvijezdi danas slovi za 'it' brend.

Modni minimalizam duboko je ukorijenjen u kolekcije brenda The Row, a osvojio je i dame koje mu nisu toliko sklone. Američka TV ličnost Chrissy Teigen ove je veljače osvanula u stajlingu kojeg od glave do pete potpisuje brend The Row, a koji odskače o njezina prepoznatljivog stila odijevanja u znaku upečatljivih boja i uzoraka.

Osim nje, posljednjih mjeseci komadima s potpisom blizanki Olsen ne može odoljeti ni jedna od najplaćenijih manekenki današnjice Kendall Jenner. Nkaon što je krajem prošle godine, poput Chrissy, osvanula u stajlingu kojeg u potpunosti potpisuje brend The Row, isto je ovih dana učinla na ulicama New Yorka.

  • +4
Kendall Jenner Izvor: Profimedia / Autor: TheImageDirect.com / The Image Direct / Profimedia

O stilu odijevanja Kendall Jenner posljednjih mjeseci brine stilistica slavnih Dani Michelle koja je njezinoj polusestri, Kourtney Kardashian, također pomogla unaprijediti vlastiti stil odijevanja, a zahvaljujući komadima s potpisom brenda The Row, to je i uspjela.

U odnosu na slične brendove na modnoj sceni, The Row je do sada uspješno izbjegavao hype, a istovremeno je, kako ističe Vogue, postao opsesija modne i umjetničke publike. Njihovi visokokvalitetni, bazni komadi stižu s visokom cijenom, a tek ih posljednjih mjeseci viđamo na najfotografiranijim slavnim osobama kao što je Kendall Jenner.

'Kendall trenutno gravitira prema minimalističkom stilu odijevanja, a upravo nam komadi s potpisom brenda The Row pomažu u tome', izjavila je stilistica Dani Michelle o svojoj slavnoj klijentici. Iako, kako ističe Vogue, svatko može sastaviti stajling u duhu minimalizma, ne mogu si svi priuštiti komade s potpisom brenda The Row, čije su cijene strahovito visoke, a upravo zahvaljujući toj činjenici postao je svojevrsnim statusnim simbolom u svijetu slavnih.