Trijumfalni povratak u Frankfurtu imao je legendarni Trabant koji se, kako stvari stoje, vraća na velika vrata nakon 18-godišnjeg izbivanja
Automobil koji je svojevremeno pogonio Istočnu Njemačku i bio jedan od simbola komunizma proizveden je u razdoblju od 1957. do 1991. u više od tri milijuna primjeraka. Čak 52.000 Trabanata i danas se vozi Njemačkim prometnicama.
Ipak konceptni Trabant nT (što stoji za 'novi Trabant') svom arhaičnom pretku tek vizualno nalikuje. Umjesto motora s unutarnjim sagorijevanjem, Trabanta nT pogoni električni sustav sposoban ubrzati automobil do 130 km/h te mu pružiti autonomiju od 160 kilometara. Baterijske ćelije deklarirane na 47 kWh pune se putem standardne 220 V utičnice, a dodatnu energiju koncept crpi i od sunčeve energije putem solarnih panela na krovu.
Proizvođač koncepta, inače proizvođač maketa - između ostalog i one Trabanta, Herpa, ima veoma ambiciozne planove za novi Trabant. Namjera im je u suradnji s karoseristom IndiKar pokrenuti serijsku proizvodnju električnog Trabanta do 2012. godine.