SUPRUŽNICI U BIZNISU

Tjeraju li nas Lejla i Tarik da trošimo više?

08.11.2012 u 10:00

Bionic
Reading

Lejla i Tarik samo su jedan od slavnih parova koji su pristali unovčiti svoju ljubav u svrhu reklamne kampanje

'Svaka deseta kanta boje gratis', poručuje s TV ekrana Ida Prester u crvenoj haljinici. Nevena Rendeli preporučuje ženama određene uloške za 'one dane u mjesecu'. Iva Jerković također se upustila u reklamne vode pa u kratkoj suknjici sjedeći na trosjedu reklamira luksuzne interijere, a Leona Paraminski u stilu Sharon Stone zavodljivo polemizira o kamatama. Severina za Mass pozira polugola, a poznata lica vole i optičari pa ih često koriste da bi im se upravo ona smiješila iz ordinacija i uvjerila svekoliko pučanstvo da je i, primjerice, Vlatka Pokos kod njih skinula dioptriju. Ksenija Marinković pristala je pak snimiti TV spot za čaj za mršavljenje.

Lejla i Tarik

Ipak, da ne bi na tome stali, reklamni agenti napravili su korak dalje, na sreću mnogih slavnih faca koje su postale sve traženija 'roba' u toj industriji. Stvarni ljubavni parovi ne moraju previše glumiti, uvjerljiviji su i vjerojatno kao takvi interesantniji.

Prelijepa Lejla Filipović i njezin Tarik uplovili su u dizajnerske vode pa će za zlatarnicu Križek sudjelovati u dizajniranju zlatnog i srebrnog nakita. Posao iz snova u obliku proljetne kolekcije nakita bit će izložen na sajmu vjenčanja.

No to nije prvi put da nas popularni par 'tjera da trošimo'. U još neviđenom, seksi i rokerskom izdanju Lejla se pojavilaureklami za Keune i mnoge ostavila bez daha jer je svojim izgledomzasjenila supruga. A da je preuzela glavnu ulogu, dokaz je i fotografijana motoru na kojoj je Tariku dodijeljena uloga suvozača.

Boris i Doris

Popularna Doris Pinčić za potrebe zlatarnice Zaks pred kamerama je rekla 'da' svom dečku Borisu Rogoznici, kojega je do tada skrivala kao zmija noge. 'Što se tiče ljubljenja na setu, neki put mi je lakše, a neki put teže. U ovom slučaju bilo mi je puno lakše', izjavila je Doris.

Jelena i Janko
Priliku za zajedničko pojavljivanje i pojačanje kućnog budžeta svojevremeno nije propustio ni danas već bivši bračni par Jelena i Janko Popović Volarić, zaštitna lica modne linije Di Caprio.

Modno usklađeni i ozbiljni, tadašnji supružnici izjavili su da im je 'stalo do promoviranja hrvatske mode'.

Nogometaš Jerko Leko i njegova supruga, manekenka Iva Šarić reklamirali su Dormeove madrace, a još jedan par nogometaša i manekenke zaštitno je lice sportskog brenda Adidas. Anica i Robert Kovač nedavno su se pojavili u trenirkama i tenisicama, spremni za teretanu i trčanje.



'Ja, Piko i više niko'
U vremenu ljubavne sreće u sličan pothvat upustili su se Nikolina Pišek i njezin tadašnji dečko Kristijan Curavić reklamirajući parizer Piko. Radnja spota smještena je u četrdesete godine, a Nikolina glumi ženu koja zbog sumnje u vjernost svoga dragog unajmljuje privatnog detektiva. Međutim Kike tada izgovara legendarnu rečenicu: 'Ja, Piko i više niko.'

Nikolina i Kristijan

U poslovne vode uplovili su i supružnici Beckham. Svojedobno su se zanosno i strastveno ljubili za potrebe reklame za parfem nazvan Intimately Beckham Yours, peti po redu u njihovoj kolekciji. Kao mjesto radnje odabran je lift u kojem David i Victoria podliježu strasti i konzumiraju svoju ljubav. Na kraju reklame Beckham izlazi iz lifta s raskopčanom košuljom, s koje je nestala leptir mašna uredno složena na početku.