Lyst, najpoznatija modna tražilica na svijetu, najbolje ocrtava kakvi trendovi trenutačno vladaju u nepredvidljivom svijetu mode. Nitko se nije nadao kako će broševi, modni detalj koji uglavnom obožavaju bake, postati novi veliki hit i to među muškarcima
Dobro je poznato kako modni detalji daju onu posebnost i štih svakoj modnoj kombinaciji, a mnoge će iznenaditi povratak jednog posve neočekivanog accessoirea koji za mnoge pripada nekim prošlim vremenima.
Radi se o zaboravljenom modnom dodatku, broševima kojima, kako je izvijestio Lyst, vrtoglavo raste popularnost.
Zanimljivo je kako je ovaj modni detalj kakav smo viđali uglavnom na bakama i za koji smo mislili kako pripada prošlosti, postao sve traženiji i na Internetu i to nakon što je upečatljivi Chanelov broš nosio na svom nastupu na nedavnoj dodjeli nagrada Grammy, reper DaBaby!
Reper DaBaby je prouzročio skok od 25 posto u potrazi za Chanelovim broševima, i to samo 24 sata nakon što ga je nosio tijekom nastupa na Grammyju s britanskom glazbenicom Duom Lipom, izvijestio je Lyst.
Lystovo izvješće ukazuje na to da su ovakvi detalji sve popularniji i to kod muškaraca.
Pretraživanje muških broševa porasla je tako za 76 posto od siječnja. Kupcima su najdraži Loeweov broš i tzv. Floral broš s potpisom Dior Homme.
U međuvremenu, broj pretraživanja za muškim svilenim šalovima porasla je za 38 posto od siječnja, a Gucci je najtraženiji brend. Također, raste i pretraživanja natikača i heklanih komada za 101 posto, odnosno 45 posto.
Dakle, sudeći po Lystu, sve će ovoga proljeća biti u znaku tzv. granny chica i to među muškim zaljubljenicima u modu.