PROMJENE NA VRHU

Tko je Matthieu Blazy, novi kreativni direktor Bottega Venete

16.11.2021 u 11:38

Bionic
Reading

Bivši zamjenik Rafa Simonsa i Phoebe Philo, Belgijanac Matthieu Blazy postao je novi glavni dizajner Bottega Venete, koju je prije nekoliko dana iznenada napustio Daniel Lee

Nakon iznenadnog odlaska Daniela Leeja iz talijanske modne kuće Bottega Veneta, vlasnik Keringa, u čijem se portfelju nalazi ovaj luksuzni brand, iznenađujuće brzo odredio je ime nasljednika, odabravši dizajnera Matthewa Blazyja.

Blazy je bivši zamjenik Rafa Simonsa te se prošle godine pridružio Bottega Veneti u ulozi direktora dizajna, a sad postaje kreativni direktor kuće. No Blazyjevo imenovanje nije baš toliko iznenađujuće. Iako je široj modnoj publici nepoznat, tijekom karijere stekao je reputaciju među modnim insajderima.

Bio je Leejeva desna ruka u Bottega Veneti od sredine 2020., a i Kering je imao ogroman uspjeh uvodeći dizajnere iza kulisa u središte pozornosti, poput Alessandra Michelea u Gucciju, tako da ne riskiraju previše ovim potezom.

Naime 37-godišnji Belgijanac bio je nadaleko cijenjen otkako je privukao pažnju u Maison Margiela Artisanalu kao glavni dizajner početkom 2010-ih. Nakon toga otišao je raditi za Phoebe Philo u Celineu, a govori se da ga je ona osobno dovela. Potom je radio pod Rafom Simonsom, ne samo u njegovom istoimenom brendu, već i u Calvin Kleinu.

  • +9
Bottega Veneta shoulder pouch torba Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo fotografije

Brzo imenovanje novog kreativnog direktora ukazuje na želju Bottege i njezinog vlasnika Keringa da pokažu potrošačima i investitorima kontinuitet unatoč Leejevom iznenadnom odlasku. Usporedivi prihod Bottege porastao je 2,2 posto u 2019., a zatim se ubrzao prošle godine, unatoč pandemiji koronavirusa koja je ugrozila prodaju luksuznih proizvoda.

Leejev odlazak, najavljen krajem prošlog tjedna, uslijedio je nakon što je modna industrija uvelike prihvatila njegovo senzualno ažuriranje brenda. Od 2018. Lee je radio na osvježavanju prepoznatljivog potpisa Bottega Venete, zadržavši pritom pozicioniranje brenda bez logotipa: ultramekane clutch torbe, cipele s četvrtastim vrhom i jarka zelena boja osvježili su ga i postali must have na tržištu.

Blazyjevo imenovanje sugerira da se u Bottega Veneti očekuje suptilna promjena, a ne velike reinvencije koje su postale norma u cijeloj modi. Čizme Puddle, koje su postale statusni simbol tijekom Leejevog mandata, zasigurno će ostati, isto kao i preveliki intrecciato motivi, zaštitni znak brenda, piše Vogue.

  • +4
It djevojke u Bottega Veneta teddy kaputu s resama Izvor: Profimedia / Autor: Kristin Callahan / Shutterstock Editorial; Diggzy / Shutterstock Editorial (Profimedia)

'Vrlo čvrsti temelji, specifični kodovi i jedinstven identitet Bottege Venete omogućuju nam da njegujemo velike ambicije za budućnost ove luksuzne kuće. Uvjeren sam da će Blazyjevo bogato iskustvo i široka kulturna pozadina omogućiti mu da svoj kreativni poticaj unese u zadatak nastavljanja ostavštine Bottege Venete', rekao je predsjednik i glavni izvršni direktor Keringa François-Henri Pinault.

Blazyjeva prva kolekcija za marku bit će prikazana na Milanskom tjednu mode u veljači 2022.