Nakon vrlo uspješne suradnje s Versaceom, Jimmyjem Choom, Lanvinom i Marnijem te brojnim drugim brendovima, svjetski poznat lanac ulične mode H&M planira još jednu kolekciju koja će nositi dizajnerski potpis, ovoga puta slavnog belgijskog avangardnog brenda Maisona Martina Margiele, a u dućanima bi se trebala naći 15. studenog
Nakon što su H&M-ove krpice s potpisom Versacea i Marnija razgrabljene u dućanima, poznati ulični brend planira plasiranje nove dizajnerske kolekcije koju će popisati avangardna belgijska modna kuća Maison Martin Margiela.
Kolekcija Maisona Martina Margiele trebala bi se naći u 200 H&M-ovih prodavaonica širom svijeta 15. studenog, a nudit će odjeću i modne dodatke za muškarce i žene.
Sa sjedištem u Parizu, izvorno belgijski modni brend Maison Martin Margiela u modnim krugovima najpoznatiji je po svojoj avangardnoj estetici. Iako nije tako razvikan poput prethodnih brendova koji su surađivali s H&M-om, kolekcija koja će cijenom biti pristupačna H&M-ovim kupcima obećava jednak uspjeh.
'Maison Martin Margiela je jedna od najvažnijih i najutjecajnijih modnih kuća u posljednja tri desetljeća. Vrlo sam uzbuđena zbog ove radikalne suradnje koja ljubiteljima mode širom svijeta pruža mogućnost da artikle Maisona Martina Margiele nose po posebnim cijenama. Ova će suradnja biti pamtljiv i sjajan modni trenutak', kaže Margareta van den Bosch, kreativna savjetnica u H&M-u. Mnogi su već uzbuđeni zbog mogućnosti da se dokopaju svog odjevnog predmeta s potpisom Margiele po znatno pristupačnijoj cijeni, a iz same modne kuće Maison Martin Margiela poručuju da im ova suradnja omogućuje da idu korak dalje te povežu dva kontrastna svijeta.
I dok neki modni stručnjaci smatraju da će ova suradnja dati dobar rezultat, drugi pak misle da je kolekcija za H&M u potpunoj suprotnosti svemu što Margiela kao modni brend predstavlja te da se taj potpis ne može mjeriti cijenom.
Maison Martin Margiela je modna kuća koja je uvijek slijedila vlastiti put, često izvan konvencionalnih modnih okvira. Kuća vjeruje u važnost kolaborativne prirode svog tima radije nego pojedinca, a njezini se ideali temelje na želji da se ostvari koncept i kreativnost. Neprestano se preispituju modni standardi te svoje modne komade predstavlja tehnikom dekonstrukcije i transformacije. Kolekcija ponovno osmišljava volumene, mijenja oblike, mijenja izvornu upotrebu i kretanje odjevnih komada te odstupa od klasičnog poimanja mode.