'Najtužnija princeza na svijetu', kako često nazivaju princezu Charlene, osim svojim privatnim životom veliku pozornosti privlači fantastičnim modnim kombinacijama, za što su u velikom broju slučajeva zaslužne i kreacije švicarskog brenda Akris, poznatog po upečatljivom, edgy stilu koji odlično pristaje osobnosti graciozne princeze rođene u Južnoafričkoj Republici
Upravo je lijepa supruga princa Alberta II godinama vjerna ovom švicarskom obiteljskom brendu iza kojeg stoji dizajner Albert Kriemler te nosi upečatljive modne kombinacije s potpisom Akrisa u većini svojih javnih pojavljivanja.
Kreacije tog brenda istovremeno su ženstvene, trendi i klasične, no izdvajaju se posebnošću izrade i hrabrim kombinacijama boja i uzoraka.
Da su upečatljive kreacije ovog brenda prepoznate i izvan granica Švicarske, govori podatak da je Akris jedini švicarski brend koji se od 2004. pojavljuje tijekom Pariškog tjedna mode, a i jedini je uvršten u upravno tijelo francuske modne industrije.
Albert Kriemler, dizajner ovog brenda koji postoji još od 1922., kad ga je u St. Gallenu u Švicarskoj osnovala Alice Kriemler-Schoch, u jednom je ranijem intervjuu naglasio da uvijek prilikom rada na novim kolekcijama razmišlja kako bi to stajalo princezi.
'Kada dizajniram odjeću, imam na umu ono što bi prikladno za nju i za prigodu u kojoj će se pojaviti', rekao je Kriemler jer s princezom Charlene njeguje prijateljski odnos, a ona je česta gošća na Akrisovim modnim revijama.
Zahvaljujući svojoj posebnoj estetici, Akrisove kreacije prepoznate su i na američkom tržištu zahvaljujući snažnoj potpori luksuznog lanca Neiman Marcus.
Kriemler se zapravo pridružio obiteljskom poslu koji je pokrenula njegova baka započevši prodavati pregača na točkice 1922.
Kada je imao 20 godina, Kriemler je trebao otići u modnu školu uz praksu u Givenchyjevom ateljeu u Parizu, no otac Max, koji je bio zadužen za tvrtku, zamolio je sina za pomoć u Akrisovom studiju nakon smrti njegove desne ruke.
Godine 1987. pridružio mu se brat Peter i preuzeo upravljanje poslom. U tri i pol desetljeća nakon toga Kriemler je pretvorio Akris u ono što je Financial Times svojedobno nazvao 'najuspješnijom etiketom za koju nikada niste čuli'.
Poznat po svojim visokokvalitetnim materijalima (Kriemler je jednom rekao za magazin W da jednostavno 'ne može raditi s jeftinim tkaninama') i vrhunskoj izradi, Akris je osvojio kupce dobro dizajniranim, nosivim komadima koji spajaju ultraluksuz s ultrafunkcionalnošću.
Brend je stekao reputaciju odjećom za moćne žene koje žele izgledati uglađeno, ali ne previše mondeno, a među svoje klijente može ubrojiti, osim princeze Charlene od Monaka, bivšu američku državnu tajnicu Condoleezzu Rice te glumicu Angelinu Jolie.
Godine 2004. pozvan je da se pridruži Fédération de la Haute Couture et de la Mode kao jedan od rijetkih nefrancuskih brendova koji su dobili takvu čast, a prihodi su mu procijenjeni većima od 250 milijuna eura.
Akrisov minimalistički dizajn, inspiriran modernističkom arhitekturom, bio je najprodavaniji brend u Bergdorf Goodmanu, nadmašujući izvikane modne kuće poput Armanija, Chanela i Calvina Kleina. Godine 2012. pokrenuo je i platformu za e-trgovinu, a 2018. uspješno ušao na kinesko tržište, otvorivši tri butika u Šangaju.