MODNI POVRATAK

Tommy Hilfiger i Calvin Klein opet su među najpoželjnijim brendovima, a evo i zašto

30.03.2018 u 13:36

Bionic
Reading

Zarada koju su postigli slavni američki brendovi Tommy Hilfiger i Calvin Klein, dio korporacije PVH , jedne od najvećih svjetskih modnih kompanija pokazuje kako im u posljednje vrijeme ide sjajno

Dobro poznati brendovi u vlasništvu Tommyja Hilfigera i Rafa Simonsa bilježe odlične rezultate na tržištu.

  • +8
Gigi Hadid na reviji Tommyja Hilfigera Izvor: Profimedia / Autor: N.N.

Na njihovoj je službenoj stranici objavljeno da je u četvrtom kvartalu zabilježen porast prodaje od 19 posto, a zanimljivo je kako je prošle godine korporacija povećala profit za 9 posto u odnosu na 2016.

  • +40
Revija Calvin Klein Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

U četvrtom kvartalu brend Calvin Klein tako je ostvario povećanje zarade za oko 23 posto više u odnosu na godinu prije, dok je profit brenda Tommyja HIlfigera porastao za 22 posto zaradivši oko 1,1 milijardi dolara.

Emanuel Chirico, CEO PVH kompanije kaže kako su ove impresivne brojke više nego što su očekivali.

Iz korporacije poručuju kako i u ovoj godini očekuju porast zarade od 7 posto u odnosu na godinu prije.

'Ovi su rezultati ostvareni zahvaljujući snažnom zamahu u tvrtkama Tommy Hilfiger i Calvin Klein. Vjerujemo da su se oba brenda dobro pozicionirali na tržištu što će potaknuti daljnji zamah, što očekujemo i u 2018.', poručio je Emanuel Chirico, CEO PVH kompanije.

Razlog odličnih rezultata i porasta popularnosti američkih brendova je i u dobroj strategiji, spektakularnim modnim revijama te suradnjama s nizom slavnih osoba što im je donijelo pozitivan publicitet.

Belgijac Raf Simons potaknuo je zanimanje za brend Calvin Klein i kroz kampanje s klanom Kardashian-Jenner te odjenuvši cijelu glumačku ekipu 'Moonlighta' za dodjelu Oscara 2017.

  • +9
Millie Bobby Brown u ružičastoj haljini Calvina Kleina Izvor: Profimedia / Autor: N.N.

Prošlog mjeseca su u modnim revijama proslavljenog brenda uživale i Nicole Kidman, Lupita Nyong’o, Laura Dern, Michael B. Jordan i Margot Robbie, dok su mlada glumica Millie Bobby Brown i Paris Jackson nove zvijezde njihove kampanje 'Our Family'. Odjeću s potpisom Calvina Kleina često u posljednje vrijeme nose mnogi poznati celebovi poput Saoirse Ronan, Olivije Cooke ili Harryja Stylesa, a tu je i ponovni angažman glumice Brooke Shields...

MAGNET ZA POGLEDE

Holivudske dive ukrale svu pozornost na glamuroznoj reviji

Pogledaj galeriju

Nakon snimanja kultne modne kampanje za Calvin Klein traperice prije 37. godina, Brooke Shields ponovno se našla u ulozi modela ovog poznatog američkog brenda u kojoj je predstavila novu kolekciju donjeg rublja. Pojavljivanjem u novim komadima s potpisom Calvina Kleina, Shields je dokazala da američki brend nije rezerviran isključivo za mlađe dame.

S druge strane Tommy Hilfiger je napravio sjajan posao s modnom kolaboracijom s manekenskom zvijezdom Gigi Hadid, a za novo je zaštitno lice nedavno angažirao još jedno popularno mlado lice: poznatog vozača Formule, Britanca Lewisa Hamiltona.

Spektakularnim showom u Milanu nakon dvije godine i četiri zajedničke kolekcije, završila je suradnja Gigi Hadid i Tommyja Hilfigera. Ovu modnu reviju na Tjednu mode u Milanu pratilo je 2000 gledatelja, a pista je bila dizajnirana poput trkaće staze duljine čak 212 metara, što je čini jednom od najduljih modnih pista. Sa strane su se nalazili F1 auti i - štandovi s robom!

Zanimljivo je da se na pisti pojavio i Bellin i Gigin brat Anwar te Hilfigerova supruga Dee i njihova djeca, a reviju su nosili i Joan Smalls, Fran Summers, Dilone i sin repera Snoop Dogga Cordell Broadus, a posebno je iznenađenje bilo pojavljivanje Jeremyja Meeksa - najzgodnijeg zatvorenika!

Sve u svemu, u obje kompanije imaju razloga za trljati ruke od zadovoljstva te se mogu nadati samo još većim uspjesima.