Povratkom na staro normalno, dizajneri dodataka maksimalno su razradili svoju maštu lansiravši komade jedinstvenog izgleda, a koji će nesumnjivo trajati i donositi radost svojim vlasnicama u godinama koje dolaze
Kontaktiravši buyere nekih od najpoznatijih modnih trgovina, Vogue je otkrio u koje se dodatke sada najviše isplati investirati i koji su zavrijedili najveću pažnju modnih kupaca.
Prema riječima Tiffany Hsu, predstavnice modne trgovine Mytheresa, ove sezone blještavilo se ponovno nalazi u prvom planu - kako u pogledu torbica, tako i cipela.
Cassie Smart, voditeljica odjela ženske mode u trgovini Matchesfashion dijeli isto mišljenje s Hsu vjerujući kako bogato ukrašeni dodaci kupcima nude ‘osjećaj radosti i eskapizma’ za kojima smo čeznuli tijekom pandemije, a Heather Gramston iz modne trgovine Browns potvrdila je njihove riječi.
Svaki komad u znaku svjetlucajućih kristala nestaje brzinom svjetosti iz trgovine Thread Styling prema riječima njezine predstavnice Rachel Ingram.
Isto tako brojni buyeri primijetili su veliki interes modnih kupaca za ‘hrabrijim’ dodacima kojim se udaljavaju od ‘tradicionalnih’ modnih ulaganja.
Porast prodaje investicijskih komada od torbica do obuće u avanturističkim, jarkim bojama trend je koji ne pokazuje znakove stajanja, a potaknuta navedenim modna trgovina Net-a-Porter stvorila je ‘Go For Bold’ kampanju za aktualnu sezonu posvećenu ‘upečatljivim siluetama i živopisnim dodacima’ ističući zelenu verziju torbice Jodie s potpisom Bottege Venete kao najprodavaniju.
Iako dodaci jedinstvenoga izgleda u pogledu detalja i boja uživaju pet minuta slave, brojni konzumenti mode i dalje su vjerni klasičnim opcijama.
‘Naši klijenti i dalje su u potrazi za komadima koji odolijevaju trendovima’, izjavio je za Vogue buyer modne trgovine Browns izdvojivši novu verziju Pradine tote torbe iz 1995. godine.
Dizajneri su bili lukavi za proljeće/ljeto 2022., isporučujući dodatke koji su podjednako prikladni za plažu i gradske ulice, a prema riječima Hsu iz Net-a-Portera heklanje, rafija, prošiveni detalji, resice na torbama, ali i cipelama, definiraju bit ljetnih dodataka.
Pradine najprodavanije torbe od rafije vraćaju se još jednu sezonu zaredom, u prekrasnim pastelnim nijansama . Dizajnerica Gabriela Hearst na čelu modne kuće Chloé u međuvremenu je predstavila liniju tkanih dodataka i pod svojom istoimenom linijom, dok se brojni buyeri slažu se da će pletena torba JW Andersona, dostupna u duginim bojama i sa sočnim motivom jagode biti još jedan sezonski hit.