U trećem kvartalu ove godine, sestrinski brend švedskog diva H&M uspio se pronaći na listi najpopularnijih modnih artikala
Svaka tri mjeseca poznata modna tražilica Lyst tradicionalno otkriva koji su modni brendovi i komadi ostvarili titulu najpopularnijih, a sudeći po najnovijim podacima, modni konzumenti po pitanju modnih dodataka bili su najviše privučeni torbicom iz ponude švedskog COS-a.
Minijaturne veličine, prošivenog dizajna i u širokom rasponu boja, torbica brenda COS po cijeni od 45 eura danas je u potpunosti rasprodana što, uz Lystov izvještaj, dovoljno govori u prilog njezinoj popularnosti.
Kako ističu iz COS-a, prošivene torbe su 'kamen temeljac' njihovih kolekcija, a ova mini inačica savršena je za svakodnevno nošenje, dizajnirana za uredno nošenje na ramenu i oblikovana tako da u nju stane telefon, ključevi i boca s vodom, s dodatkom patentnog zatvarača koji osigurava sve dragocjenosti.
U potpunosti izrađena od reciklirane tkanine i prepoznatljive jastučaste teksture, stigla je do trećeg mjesta najpopularnijih modnih artikala u posljednja tri mjeseca prema istraživanju modne tražilice Lyst, iza sebe ostavivši dizajnerski model Puzzle s potpisom brenda Loewe, koji se smjestio na sedmo mjesto popisa.
U odnosu na COS-ovu prošivenu torbicu po cijeni od 45 eura, tote verzija torbe Puzzle brenda Loewe u prodaji iznosi 1450 eura.