Prema novom kvartalnom izvještaju Lyst Index, mlađi brend Miuccie Prade okitio se titulom najpopularnijeg, a ovo su komadi koji su u posljednja tri mjeseca najviše zaintrigirali modne konzumente
U svojoj 30. obljetnici postojanja, razigrani brend Miuccie Prade uspio je nadmašiti 'veliku sestru',između ostalog, zahvaljujući značajnoj globalnoj potražnji za artiklima poput satenskih balerinki i modela torbe Arcadie. S više od 223 milijuna pregleda na TikToku i zvjezdanom kampanjom, aktualna kolekcija brenda Miu Miu imala je snažan utjecaj na prodaju.
Kardigan od kašmira s logotipom brenda, postao je drugi najpopularniji proizvod u ovom tromjesečju, dosegavši status 'It' komada, dok su sveukupna pretraživanja za kardiganima skočila za 44 posto u posljednja tri mjeseca na Lystu.
Titulom najpopularnijeg modnog artikla u posljednjem tromjesječju okitile su se kultne cipele Tabi brenda Maison Margiela, čiji specifičan dizajn redovito uzrokuje modne debate.
U posljednja tri mjeseca, cipele Tabi imale su viralan modni trenutak na TikToku. Priču o kradljivcu cipela Tabi, kojeg je djevojka iza profila @Nextlevellexuss upoznala preko Tindera, pogledalo je više od 178 milijuna korisnika što je, između ostalog, rezultiralo skokom potražnje od 342 posto u rujnu za ovim kultnim modelom na Lystu.
Po uzoru na kopito, cipele Tabi brenda Maison Margiela nisu jedini model obuće koji se našao na listi najpopularnijih modnih artikala.
Na estetski pomak američkog brenda Tory Burch modni kupci itekako su dobro reagirali, a njegov model cipela mule s pirsingom uspio je ući na listu kao šesti najpopularnij modni artikl u posljednja tri mjeseca.
S druge strane, najpopularnijim tenisicama pokazao se model Shox MR4 Mule iz aktualne modne suradnje dizajnerice Martine Rose i sportskog diva Nike, smjestivši se na visoko četvrto mjesto.
Fenomen 'Swiftonomics' zatresao je i modni svijet. Osim što je uspjela povećati prodaju dresova svog novog partnera, Travisa Kelcea, za gotovo 400 posto, njezino pojavljivanje na utakmici Kansas City Chiefsa dovelo je do povećanja pretraživanja za tenisicama New Balance 550 — koje je nosila kao dio svog crveno-bijelog stajlinga — za 44 posto. U danima nakon utakmice, ovaj model se u potpunosti rasprodao, a na stranicama za preprodaju tenisica danas se prodaje po cijeni tri puta većoj od prvobitne.