Poljski lanac modnih trgovina cipela CCC ovih dana dolazi na hrvatsko tržište te će do kraja godine otvoriti prve tri trgovine u Rijeci, Osijeku i Zaprešiću/Zagrebu. Hrvatska je 11. inozemno tržište za CCC koji zapošljava 7.000 djelatnika
'Hrvatska je za CCC posebno zanimljivo tržište, jer se ovdje pridaje velika vrijednost kako modi tako i privlačnim cijenama. Oboje u velikoj mjeri nude kolekcije lanca CCC, zato puno očekujemo baš od naših hrvatskih filijala', navodi Gerald Zimmermann, menadžer CCC Hrvatska i CCC Austria, prigodom ulaska na hrvatsko tržište. 'Nakon otvaranja prve CCC-filijale površine 413 m² u Tower Centru u Rijeci 18. rujna, početkom listopada otvorit ćemo CCC-Shop površine 650 m² u Interspar Centru u Osijeku. U drugoj polovici listopada otvaramo trgovinu površine 670 m² u najvećem šoping-centru Hrvatske, Westgateu u Zaprešiću pored Zagreba te ćemo u prvom krugu zaposliti 20-ak djelatnika', izjavio je Zimmermann.
'Dosadašnje četiri lokacije u Austriji, gdje smo 17. srpnja ušli na tržište, pokazale su se kao pun pogodak, a dijelom su čak i daleko nadmašile očekivanja. Vrlo smo zadovoljni i u Sloveniji, gdje je CCC 21. kolovoza s prvim dućanom u Velenju ušao na tržište, a 27. kolovoza je u Krškom otvorio drugu filijalu', kaže Zimmermann.
'To potvrđuje našu poziciju kao obiteljske trgovine cipelama velike površine s izvanrednim odnosom između cijene i usluge te atraktivnost naših kolekcija od oko 4.000 CCC-modela ženskih, muških i dječjih cipela po sezoni', govori Zimmermann. 'Nimalo slučajno CCC znači‚ 'Cena czyni cuda' - na hrvatskom: 'Cijena čini čuda'. Naša jesensko-zimska kolekcija od kože za žene koju većim dijelom sami proizvodimo posebno iznenađuje naše kupce, kako zbog velikog izbora tako i zbog privlačnih cijena. Usto, dolazi atraktivni novi koncept uređenja trgovina koji je uveo novi standard u trgovini cipela.'
CCC S.A. najveći je poljski proizvođač kožnih cipela i trgovac cipela sa sjedištem u poljskom gradu Polkowice (100 km udaljen od Wroclawa). Koncern od 2004. kotira na varšavskoj burzi i zapošljava više od 7.000 radnika. Osnovao ga je Dariusz Milek (42), glavni dioničar i glavni izvršni direktor (CEO) CCC-a. Krajem kolovoza 2013., CCC je držao više od 700 trgovina površine od 218.836 m² u 11 zemalja: Poljskoj, Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Austriji (od 17. srpnja 2013.) i u Sloveniji (od 21. kolovoza 2013.) kao vlastite filijale, a u Rumunjskoj, Rusiji, Latviji, Kazahstanu i Ukrajini s franšiznim partnerima. Za CCC je Hrvatska 12. tržište, a ove godine ući će i na tržišta Turske i Njemačke.
U drugom je kvartalu 2013. CCC ostvario sjajne rezultate i postigao EBIT od 73,069 milijuna zlota (cca. 18,27 milijuna eura), što odgovara povećanju za 44,7 posto u odnosu na isto razdoblje protekle godine. U prvom polugodištu 2013. promet koncerna iznosio je 637,6 milijuna zlota (oko 151,81 milijuna eura), što odgovara porastu prometa od 9,4 posto. Promet u maloprodaji porastao je za 10,8 posto na 611,5 milijuna zlota (oko 145,6 milijuna eura).