Jedna od najupečatljivijih silueta Louis Vuittona, brenda koji su snažno inspirirali koferi za putovanja, torbe su četvrtastog oblika. No kultni brend nije usamljen u tome. Saint Laurent je inspiriran kutijama za dostavu hrane oblikovao svoju suvremenu torbicu, a taj dizajn postao je jedan od najistaknutijih u seriji 'Emily u Parizu'
Nije tajna to da popularne serije snažno utječu na trendove i uspon određenih estetskih kodova koji osvajaju društvene mreže. Ako se ono što vidimo na ekranu poklapa s prijedlozima na modnim pistama, onda nema sumnje - pred nama je novi trend.
Nakon što smo se zaljubili u grunge i gothic pod utjecajem Wednesday Addams, vrijeme je za drugu krajnost, uz dodatak najživljih boja i najekstremnijih spojeva zahvaljujući 'Emily u Parizu'. Serija s Lily Collins u glavnoj ulozi prikazuje se u svojoj trećoj sezoni, a kao i prije, odjeća iz nje ne prestaje dizati prašinu na društvenim mrežama. Voljeli je ili ne, činjenica je da stil protagonistica serije uvijek snažno utječe na sezonske trendove. Tako je prethodnih godina potaknula pretraživanje beretki, Courrègesovih jakni i dopaminske mode.
U novoj sezoni, iako je još uvijek rano prognozirati kakav će imati utjecaj na modu i trendove, ističe se torba koja ima sve sastojke za veliku popularnost. Riječ je o modelu u obliku kutije ili malog kovčega koji se vraća u modni fokus.
Osim što se pojavljuje u seriji 'Emily u Parizu', torba četvrtastog oblika je konstanta i zaštitni znak određenih modnih brendova. Jedan od najznačajnijih svakako je Louis Vuitton. Taj brend, nekada specijaliziran za putne artikle, preuzeo je oblik svojih klasičnih kofera i primijenio ih na torbama, kreirajući Petite Malle, model koji je postao ikonom.
Torbe ovog stila konstanta su street stylea jer svake sezone Petite Malle nastavlja zauzimati posebno mjesto u srcima i ormarima zaljubljenika u modu.
Saint Laurent slijedi istu liniju. Riječ je o torbi inspiriranoj kutijama za dostavu hrane, a već je postala viralna na društvenim mrežama.
Osim Louis Vuittona i Saint Laurenta, četvrtaste torbe inspirirane koferima i kutijama za hranu mogu se pronaći u španjolskim tvrtkama poput Luisa Negrija, čije su kreacije inspirirane kutijama za pohranjivanje violina, ili Saonare, tvrtke koja je bila inspirirana poznatim Happy Mealom za oblikovanje jednog od svojih modela.