Pariški Couture Fashion Week započeo je u velikom stilu, revijama Versacea, Christiana Diora i Chanela, a iako svijet već neko vrijeme trese financijska kriza, segment visoke mode doživljava uzlet
Prošle je godine zabilježen rast prodaje linije haute couture, a očekuje se da će i ove godine prodaja rasti, i to zahvaljujući prvenstveno većoj potražnji u zemljama Azije, Južne Amerike i istočne Europe. Moda kuća Valentino zabilježila je 80-postotni rast linije haute couture, a prodaja kolekcije Giorgio Armani Privé narasla je za 50 posto.
Donatella Versace prikazala je prvu haute couture kolekciju Versacea nakon 2004. godine, a naglasak je bio na zaštitnom znaku te modne kuće, naglašenoj silueti, korzetima i dugim blještavim toaletama prekrivenim perlicama i čipkom. Glavna kreatorica modne kuće Donatella Versace osim blještavih toaleta predstavila je i haljine i minice u jarkim neonskim bojama, a glamuroznu kolekciju nosile su poznate manekenke Karlie Kloss, Lindsey Wixson i Arizona Muse.
Nostalgična revija Christiana Diora prikazala je ženstvenost i glamur pedesetih. Manekenke su izgledale kao da su izašle ravno iz serije 'Momci s Madisona', rekla je Alexandra Shulman, urednica britanskog Voguea. Kolekcija je vrlo nosiva, a dužine haljina su do ispod koljena, A-kroja, s naglašenim strukom i od prozračnih materijala. Na čelu Diora i dalje je nekadašnja desna ruka Johna Galliana, Bill Gaytten, koji je napravio velik modni zaokret prema kreacijama, a ne može se ne primijetiti da je njegova kolekcija u potpunoj suprotnosti s nekadašnjim Gallianovim modnim maštarijama. U kolekciji prevladavaju bijela, crna i siva s ponekim bljeskovima crvene.
Kreativni direktor Chanela, uvijek ekstravagantni Karl Lagerfeld izgradio je jumbo jet Air Chanel u kojem je održana haute couture revija za proljeće i ljeto 2012. Za razliku od njegovih prijašnjih revija, modnom pistom je prošetao veći broj manekenki nego inače, a one su ovaj put imale ulogu vrlo modernih stjuardesa, dok su novinari i uzvanici glumili putnike.
Kapetan jumbo jeta Air Chanel, Karl Lagerfeld, naglasak je stavio na koktel haljine i toalete. Nebesko plava boja je, naravno, prevladavala, i to u svim nijansama, od ponoćno plave do svijetloplave, a na materijale je našiveno mnoštvo perlica. Torbice su zamijenili prostrani džepovi, smješteni prilično nisko, a klasični Chanelovi sakoi dobili su svemirski izgled, s predimenzioniranim kragnama.