Koračanje u anatomskim natikačama brenda Birkenstock za brojne žene postalo je gotovo nezamislivo u ljetnim mjesecima, a u pogledu udobne otvorene obuće na modnoj sceni danas nemaju ozbiljniju konkurenciju. Zahvaljujući tomu i globalnoj popularnosti koju uživaju posljednjih godina, brojni brendovi odlučili su se okoristiti na njihov račun
U ljetnim mjesecima redovito se nalaze na samom vrhu listi najpoželjnijih modnih komada sezone, a na njihov bezvremenski status i popularnost koju uživaju na modnoj sceni nije ostao imun ni poznati francuski milijarder Bernard Arnault.
U veljači ove godine obitelj Arnault postala je većinskim dioničarom brenda Birkenstock, čija procijenjena vrijednost iznosi četiri milijarde eura, a tim činom ovaj nekoć obiteljski brend iz Njemačke postao je dijelom francuske modne grupacije LVMH, u čijem se vlasništvu nalaze brendovi poput modnih kuća Dior, Givenchy i Celine.
Od globalne popularnosti prepoznatljivih natikača brenda Birkenstock odlučili su profitirati i brojni brendovi. Uz bok pristupačnim high street trgovinama, vodeći dizajnerski brendovi, poput britanskog Alexander McQueena, JW Andersona ili belgijskog Dries Van Notena, danas nude verzije ravnih sandala koje karakteristikama poput kopči na remenčićima neodoljivo podsjećaju na proslavljeni model Arizona.
Sve to dovoljno govori o popularnosti natikača Birkenstock i tome da su postale praktički neuništive na modnoj sceni, a ukoliko se ove godine poželite počastiti sličnim modelom, izdvojili smo najbolje primjerke s polica trgovina.