Slavna glumica Jennifer Aniston nikad nije tajila formulu svog izgleda, a na popisu kozmetičkih preparata bez kojih ne može, visoko mjesto zauzimali su beauty proizvodi Living Proof
'Pjena za kosu Living Proof Curl Enhancing Styling Mousse pravo je čudo! Mi koje imamo ravnu kosu znamo da nakon što napravimo kovrče, nakon sat vremena kosa se sama izravna. No ovaj proizvod definira kovrče i ne dopušta im da se isprave', samo je jedno od svjedočanstava lijepe Aniston.
Naklonost toj marki beauty proizvoda ne treba čuditi ako znamo da je Aniston od 2012. godine zvjezdana glasnogovornica Living Proofa i ulagač u tvrtku u čijem je bio vlasništvu.
No u petak je britansko-nizozemska kompanija Unilever objavila da su potpisali ugovor o kupnji 100-postotnog udjela Living Proofa, kao i da slavna glasnogovornica više ni na koji način nije povezana s markom.
'Vrlo smo sretni što smo našem portfelju prestižnih brendova dodali i Living Proof. Maloprodajno tržište prestižnih proizvoda za njegu kose je vrlo atraktivno i pruža značajan potencijal za rast. Marketing zasnovan na svjedočanstvima utjecajnih osoba o učinkovitosti ovih proizvoda, donosio je uspješno poslovanje, a mi se veselimo daljnjem razvoju i rastu ovog brenda', rekao je Alan Jope, glavni Unileverov čovjek zadužen za proizvode osobne njege.
Uvjeti sporazuma s Jennifer Aniston nisu objavljeni. Ostaje nam nadati se da će lijepa glumica brzo pronaći novu pjenu za kovrče i ostale proizvode kojima može zahvaliti svoj izgled i bez kojih se ne može.