Ako su 'it' djevojke ikakav indikator trendova, onda ćete lako doći do zaključka da trend velikih torbi ne jenjava. Ipak, sudeći prema novom istraživanju američke stranice Business of Fashion, prodaja velikih torbi u posljednje vrijeme poprilično pati
Prema napisima stranice Business of Fashion, prodaja torbi bilježi rekordan pad, unatoč tome što mnogi brendovi nude različite stilove i oblike po znatno prihvatljivijim cijenama nego prijašnjih godina.
'Već dulje vlada mit da više nitko ne kupuje torbe, no zapravo je riječ o trendu prestanka kupovanja velikih torbi koje su mnoge žene tražile proteklih godina. Danas se sve više njih odlučuje za manje torbe, a one su i cjenovno prihvatljivije', otkriva njujorška modna analitičarka Dorothy Larkin.
U prijevodu – žene kupuju kožne torbe skromnih veličina, uglavnom se odlučujući za modele koji idu preko ramena ili torbice nalik velikim novčanicima. Ako uzmemo u obzir općeniti modni trend koji ove godine naginje minimalizmu, nimalo nije iznenađujuća činjenica da sve više žena poseže za malim trendi torbama.