Dok jednom ne smrkne, drugom ne svane, kaže narod, a slikovita poslovica uistinu se može preslikati na aktualno stanje ljestvice vodećih proizvođača automobila na svijetu
Kako stvari stoje, ekipa iz Wolfsburga mogla bi, ni kriva ni dužna, ostvariti svoj cilj svjetske dominacije i prije očekivanja.
Nijemci su, naime, vjerovali da će broj jedan postati do 2018, no zbog Toyotine loše sreće u posljednje dvije godine - prvo sa globalnom servisnom akcijom više od 14 milijuna vozila, a zatim zbog posljedica katastrofalnog potresa koji je početkom godine paralizirao proizvodni lanac japanskog proizvođača - Volkswagen bi titulu najvećeg proizvođača na svijetu mogao preuzeti već ove godine.
Analitičari vjeruju kako će do kraja godine VW prodati 8,1 milijun vozila, odnosno 20 posto više nego prošle godine. General Motors koji je sredinom godine bio u vodstvu, ove bi godine trebao zabilježiti osam postotni rast te 2011. završiti sa 7,55 milijuna prodanih vozila, dok bi Toyota sa 7,27 milijuna vozila (devet posto manje nego lani) trebala zauzeti treću poziciju.
Ipak, upitno je hoće li Volkswagen uspjeti zadržati vodeću poziciju i u 2012. budući da se Toyota ubrzano oporavlja, a i američki gigant je ponovno u naletu.