Premda pritisnuta brojnim problemima uz servisne akcije, od kojih je ona s 'ljepljivom papučicom pedale gasa' odjeknula globalno, Toyota je još uvijek najveći proizvođač automobila na svijetu, a Volkswagen još uvijek lovi razliku u prodaji
Da bi prestigao Toyotu, što je ambiciozni plan koji proizvođač 'narodnih automobila' planira ostvariti do 2018. godine, Volkswagen će morati proizvoditi barem 10 milijuna automobila do 2015. U tu svrhu bit će potrebne investicije. Koliko teške? 51,6 milijardi eura, odnosno nešto manje od 380 milijardi (!) kuna.
Mnogo je to novca, a čak 200 milijardi kuna Volkswagen navodno planira utrošiti na povećanje postojeće game vozila u svrhu jačanja pozicije i osvajanja novih segmenata i tržišta. Sto pet milijardi kuna otići će na investiranje u zajedničke proizvode, a 75 milijardi kuna, čini se, Nijemci su pripremili i za potencijalna preuzimanja.
Volkswagen također planira gradnju novih pogona, od kojih dva u suradnji s FAW-om i SAIC-om u najmnogoljudnijoj zemlji svijeta i ujedno najvećem automobilskom tržištu.
Hoće li Volkswagen uspjeti preoteti titulu najvećeg proizvođača automobila na svijetu? Saznat ćemo možda i prije 2018. godine.