Duge haljine i suknje te bijela i bež boja, hitovi su ove sezone, a cijene u Hrvatskoj ne bi trebale biti više od onih u inozemstvu
Oživljavanje klasičnih linija odjeće, trend je ove sezone pa će se upravo takvi komadi naći na policama trgovina popularnog švedskog brenda H&M. No ove godine, na veselje trendseterica, za popularne, moderne i jeftine krpice ne mora se prelaziti granicu! Za nešto manje od dva mjeseca, 7. travnja, prvi H&M-ov dućan u Hrvatskoj otvara se u Horvatinčićevu centru na zagrebačkom Cvjetnom trgu, i to na čak tri kata. Tjedan dana poslije, 14. travnja, otvara se druga hrvatska trgovina H&M u Arena Centru. Na pitanje o cijenama, iz H&M-a odgovaraju da će biti iste kao i u cijelom svijetu. Kao veliku prednost nove kolekcije, u H&M-u ističu tkanine organskog podrijetla, a ima i onih recikliranih.
'Za proljeće možete kupovati bezvremene klasike u bijeloj ili bež boji, a duže suknje i haljine djeluju novo i vrlo ženstveno', kaže glavna dizajnerica u H&M-u Ann-Sofie Johansson.
Hlače različitih oblika i stilova, duge haljine, majice od džerseja, sportski sakoi, ono je što će prevladavati ovoga proljeća. No ni muškarci neće ostati modno zakinuti – nova kolekcija sadrži odjevne predmete koji su jednostavni za kombiniranje, a idealni za dnevne i večernje kombinacije.