ZBOG OBMANE POTROŠAČA

Zamijenjena reklama s retuširanom Twiggy

16.12.2009 u 10:11

Bionic
Reading

I dok Twiggy u reklami za novi iluminator tvrdi: 'Olay je moja tajna za sjajniji pogled', s napomenom da se bore nakon nanošenje gotovo i ne vide, plakati kriju još jednu njezinu tajnu. Tajnu retuširanja

Osim iluminatora, 60-godišnja Twiggy za Olay reklamira i kremu protiv bora prema kojoj bi se lice trebalo magično zategnuti.

Nakon što je zaprimila više od 700 pisama žalbe, ASA, britanska institucija koja je nadležna za zaštitu potrošača, okomila se na Olayevu reklamu s Twiggy kao obmanjujuću tvrdeći  da Olay Regenerist Definity iluminator za oči daje lažni dojam o učincima.

Tekst u reklami koja se pojavljuje u tiskanim izdanjima glasi: 'Jer mladenački izgled očiju nikada ne izlazi iz mode. Olay Definity eye iluminator. Smanjuje vidljivost bora i podočnjaka te vam daruje sjajniji i mladenačkiji izgled očiju.'

Na reklamnoj fotografiji na Twiggy jedva da su i ostale sitne borice, a istovremeno ostale fotografije s raznih događanja pokazuju sasvim drukčiju sliku.

ASA traži zabranu retuširanja u reklamnom svijetu općenito, a iz Procter & Gamblea, koji proizvodi Olay, su nakon upozorenja objavili da su već zamijenili fotografiju s drugom na kojoj je poduzeto manje intervencija u Photoshopu.