U ovoj godini neka nova imena na modnoj sceni izazvala su pozornost javnosti i postala viralna, a sve to bez oglašavanja i velikih budžeta kakve imaju razvikani brendovi. Platforma za modnu kupovinu Lyst, koja prati online pretraživanja kupaca kako bi identificirala trendove, tijekom 2021. objavila je izvješće za ovu godinu u kojem su izdvojili 10 novih modnih imena o kojima se naveliko govori
Na vrhu popisa nalazi se 28-godišnja albanska modna dizajnerica Nensi Dojaka, dobitnica ovogodišnje prestižne nagrade LVMH za mlade dizajnere. Najpoznatija je po haljinama inspiriranim donjim rubljem i modnim komadima koje krase prorezi te neodoljivo podsjećaju na estetiku kakva je vladala 90-ih. Inspiraciju za kreacije crpi od dizajnera poput Helmuta Langa i Ann Demeulemeester, a njezine dizajne nosilo je nekoliko slavnih osoba u posljednjih godinu dana, uključujući Emily Ratajkowski, Sophie Turner, Emmu Corrin i Carey Mulligan.
Nensi Dojaka
Crna asimetrična mini haljina Nensi Dojake bila je među deset najpoželjnijih komada The Lysta u prvom tromjesečju 2021., a imala je prosječno preko 7000 pretraživanja mjesečno u ostatku godine. Njezina seksi verzija klasične male crne haljine apsolutni je hit u 2021., a dizajnerica albanskog podrijetla ove godine okitila se i prestižnom nagradom LVMH za najbolju mladu dizajnericu.
Christopher John Rogers
Christopher John Rogers je od obožavanog njujorškog dizajnera u usponu ove godine postao poznato mainstream modno ime. Ostvario je suradnju s Targetom, a može se pohvaliti i rastućim popisom slavnih klijenata, uključujući Lady Gagu, Bellu Hadid i Karlie Kloss. Pojavio se i u rebootu serije 'Tračerica', nakon čega je u srpnju pretraga njegovog istoimenog brenda skočila za 73 posto.
I AM.GIA
Zbog snažne prisutnosti na društvenim mrežama i popularnosti koju uživa kod it cura današnjice brend I.Am. Gia postao je jedan od omiljenih na internetu. Hlače su najtraženija modna kategorija ovog brenda, točnije model Halo s izrezima, čije je pretraživanje poraslo za čak 164 posto od početka godine.
Harris Reed
Poznat po rodno fluidnom pristupu modi, Harris Reed pročuo se nakon što je počeo odijevati Harryja Stylesa. Pretraživanje za njim raslo je za 189 posto unutar prvog kvartala ove godine, odmah nakon objavljivanja Vogueove naslovnice za prosinac 2020., na kojoj Styles nosi jedan od Reedovih komada. U posljednjih godinu dana osvojio je nagradu GQ za novog dizajnera godine, predstavio debitantsku modnu kolekciju i ostvario suradnje s brendom nakita Missoma i MAC Cosmeticsom.
Maximilian
Diplomac s London Collegea of Fashion Maximilian Davis lansirao je svoj brend 2020. i uspio ne samo preživjeti pandemiju, već se i proslaviti. Nakon što se Michaela Coel pojavila na crvenom tepihu dodjele TV i filmskih nagrada BAFTA u travnju ove godine zablistavši u njegovoj crnoj haljini s crvenim detaljima, pretraživanje brenda Maximilian poraslo je za 49 posto. U njegovim kreacijama pojavile su se ove godine i Naomi Campbell, Rihanna i A$AP Rocky.
The Attico
Talijanski brend stekao je kult sljedbenika, najviše zahvaljujući celebrityjima kao što su Hailey Bieber i Dua Lipa, koja se u svom glazbenom spotu 'Love Again' pojavila u bikiniju sa zebrastim uzorkom, uzrokujući skok od 224 posto u broju pregleda stranica ovog brenda. U drugom kvartalu ove godine kupaći kostimi brenda The Attico bili su najpoželjniji modni komadi.
Christopher Esber
Australski dizajner na modnoj je sceni prisutan od 2010., ali njegove party haljine i detalji na trbuhu koji izgledaju kao da su spojeni koncem za zube potpuno su u trendu ove godine, pa ne čudi to što je potraga za njegovim dizajnom porasla za 54 posto. Izrezani modeli s potpisom Christophera Esbera bilo su među najtraženijim artiklima u kategoriji haljina ove godine dok je pretraga njegovih haljina općenito skočila 49 posto u odnosu na prošlu godinu.
Story Mfg.
Brend sa sjedištem u Velikoj Britaniji usredotočen je na održivost i sporu modu te nudi genderless odjeću od organskih tkanina i prirodnih boja. U veljači Story Mfg. je izbacio tenisice 'bez okrutnosti' u suradnji s Reebokom i pretraživanje ovog brenda poraslo je za 123 posto tijekom prvog tromjesečja.
Heaven by Marc Jacobs
U nastojanju da privuče bazu kupaca iz generacije Z, Marc Jacobs lansirao je u rujnu 2020. Heaven, modnu liniju koja izaziva nostalgiju. Njegov dizajn i suradnje (Dr. Martens, Cactus Plant Flea Market, Stray Rats i Nodaleto) popularni su kod mlađe publike, među kojima su i slavna imena poput Olivije Rodrigo, Belle Hadid, Vegyn, Dua Lipa i Beabadoobee.
Skims
Linija odjeće za oblikovanje tijela s potpisom Kim Kardashian privukla je svjetsku pozornost nakon što je objavljeno da će opremiti sportašice olimpijskog tima SAD-a za slobodno vrijeme. Kada je Kardashianka objavila tu vijest putem društvenih mreža, globalna pretraživanja Skimsovih komada porasla su za 112 posto u manje od 48 sati. A kada je suradnja Fendi x SKIMS potvrđena krajem listopada, pretraga za markom skočila je za 233 posto u samo nekoliko sati.