Veliki plakati jarkih boja u izlozima brojnih dućana najavljuju sezonska sniženja koja će mnogima izmamiti osmijeh na lice te ih nagnati da pohrle u trgovačke centre u nabavku novih krpica
Nakon kupnje božićnih darova, ponovno je vrijeme za odlazak u šoping jer započinju sniženja u brojnim dućanima. Kraj prosinca obilježen je novim krugom sniženja kojemu gotovo nitko ne može odoljeti, usprkos stalnoj priči o recesiji.
Sniženja su odlična prilika za osvježavanje garderobe i nabavljanje nekih inače skupih krpica, iako su sniženja u Hrvatskoj pomalo razočaravajuća u odnosu na ona u drugim zemljama. Tako najveći broj dućana nudi odjeću sniženu maksimalno 50 posto, a najveći dio artikala snižen je između 20 i 30 posto.
Groznica sniženja danas započinje u svim prodajnim mjestima Sportina grupe te u dućanima Zare, Gapa, Stradivariussa, Pull nad Beara, Bershke, Massima Duttija i Zare home, koji nude popuste na kolekciju jesen/zima 2010. do 50 posto, a dućani Benettona i Sisleyja asortiman snižen do 40 posto. Replay je snizio artikle do 30 posto, u Dieselu se od 27. prosinca može kupovati i do 40 posto jeftinije, dok su krpice s potpisom Emporio Armani snižene od 20 do 30 posto.
Još prošli tjedan, netom prije Božića, sa sniženjima do 50 posto započeo je Mango, a Xnation još od 15. prosinca nudi asortiman snižen do 50 posto.
Ove godine vrlo popularan Timberland razveselit će svoje obožavatelje popustima do 30 posto, dok su cipele i torbe u Stiefelkönigu još od prošlog tjedna snižene do 50 posto.
C&A, popularan pogotovo među mladima, još nije najavio sniženja, tako da će se brojni poklonici morati još malo strpjeti, a New Yorker od prošlog tjedna nudi sniženja i do 70 posto.