Na društvenim mrežama u posljednje vrijeme vrlo je popularno objavljivati fotografije hrane koja se jede u restoranima, a tom trendu podlegao je i velik broj celebrityja. Međutim, čini se kako su restorani tome odlučili stati na kraj te zabraniti fotografiranje hrane
Prema pisanju New York Timesa, velik broj restorana na Manhattanu odlučio je gostima zaraniti fotografiranje hrane u svojim prostorima, a zabranu fotografiranja podržavaju i skupi restorani kao što je Momofuku Ko u vlasništvu Davida Changa, u kojima su upravo celebrityji česti gosti.
Chef i voditelj dva restorana u New Yorku David Bouley kaže pak kako svojim gostima fotografiranje hrane dopušta isključivo u kuhinji jer, prema njegovim riječima, fotografiranje slasnih obroka za stolom jednostavno narušava atmosferu i ambijent.
Na pitanje kakve su posljedice ukoliko se nekoga uhvati kako hranu fotografira za stolom, David Bouley kaže: 'Odmah ih opominjemo i prekidamo fotografiranje, inače se restoran pretvara u cirkus.'
Objašnjavajući zašto bi fotografiranje hrane u restoranima trebalo biti zabranjeno, Esquire navodi kako ta radnja ometa ljude s kojima ste u društvu, ali i druge goste restorana te i samoga chefa. 'Zbog fotografiranja hrana se hladi. Na primjer, chef se mukotrpno trudi kako bi vam poslužio ukusan vrući obrok koji bi se trebao jesti odmah, a vi umjesto toga počnete fotografirati. To je nadilazi granice nepoštovanja i neljubaznosti.'
New York Times ističe kako neki restorani ne zabranjuju fotografiranje, ali imaju politiku protiv bliceva fotoaparata. Trend fotografiranja hrane, bilježenja i objavljivanja što smo jeli, popularno nazvan 'food porn', naglo se popularizirao nakon dolaska aplikacije Instagarm 2010. godine.
'Ovo je dosegnulo epske razmjere. Svi žele fotografirati svoj tanjur, ali ne zanima ih kako to utječe na druge ljude oko njih. To je jednostavno katastrofa u smislu trenutka, uživanja u hrani i ugodnih razgovora. Teško je nekome priuštiti upečatljivu večer, ako svakih šest minuta bljesne kakav blic fotoaparata', kaže David Bouley.
2011. godine internetska stranica Mashable.com otkrila je kako je 25 posto ljudi bez ikakvog posebnog razloga na društvenim mrežama objavilo fotografiju hrane koju su jeli. Najčešće se objavljuju fotografije slatkiša i deserta (18,3 posto), a nakon toga povrća (17,8 posto) te peradi (13 posto). Najrjeđe se pak objavljuju fotografije tjestenine.