DŽONOM NA KONKURENCIJU

Zašto se Audi bruka ovakvom reklamom?

30.12.2013 u 10:38

Bionic
Reading

Bliži se finale američkog nogometa, poznatiji kao Super Bowl, i neminovno za sobom donosi i navalu zabavnih automobilskih reklama koje s guštom gledamo. Ne i ovu Audijevu

Proizvođač iz Ingolstadta i prije je svojim promotivnim spotovima napadao konkurenciju, no nikad na ovako neukusan način. Štoviše, Audi je u reklamnim vodama bio poznat po duhovitosti, a matična kompanija Volkswagen čak je prije dvije godine odnijela nagradu za najbolju reklamu s malim Darth Vaderom koja je postala viralna i obišla svijet.

Posljednjim uratkom Audi sugerira mladim vozačima da se ne sramote u luksuznim autima iz BMW-a, Mercedesa, Lexusa i Cadillaca već da za svoj prvi automobil pričekaju novi A3.

Moramo priznati da nam je bilo neugodno gledati gotovo dvije minute ovog spota.

Nije da ne odobravamo šamaranje između konkurencije, no u Audiju su mogli to učiniti i na prihvatljiviji način, kao primjerice nedavno Jaguar i Mercedes

Pogledajte, jer sudeći po komentarima korisnika YouTubea - sumnjamo da će ovaj video dugo opstati na serverima.