U posljednje dvije godine porasla je prodaja seksi igračaka, a istraživanje pokazuje da je to stoga jer ljudi nemaju novca za izlaske zbog recesije
Već i vrapci na granama znaju da je recesija itekako utjecala na seksualni život ljudi. Unatoč uvriježenom mišljenju, nije
nužno uvijek riječ o lošem utjecaju. Naprotiv! Najnovije istraživanje pokazuje da zbog recesije mnogi ljudi ostaju kod kuće, a to vrijeme koriste za seksualne aktivnosti. I umjesto na izlaske i gorivo, novac tako troše na seksi rublje i seksi igračke.
Kako pokazuje istraživanje Sunovog magazina Fabulous prodaja predmeta poput poveza za oči, lisica i seksi gaćica prilično je porasla. Online prodavač lovehoney.com izvještava da je riječ o rastu većem od 50 posto u posljednje dvije godine. Fabulous pak piše da su istraživanjem otkrili da više od 70 posto njihovih čitatelja posjeduje neku seksi igračku.
'Parovi si danas jednostavno ne mogu priuštiti da za večernji izlazak potroše stotinu funti. Radije izdvajaju 40 funti za seksi pomagala i uživaju u intimnoj kućnoj zabavi. U posljednje vrijeme svi tražimo zabavu koju si možemo priuštiti', istaknuo je vlasnik Lovehoneyja Richard Longhurst.
Rezultati toga istraživanja nisu nikoga pretjerano iznenadili. Iako su neka druga istraživanja pokazala da ekonomska kriza loše utječe na seksualni život ljudi, čini se da od nje u tom pogledu ipak ima i neke koristi. Nestašica naime potiče ljude da pronađu besplatne, ali kreativne oblike zabave, a seks je tu nesumnjivo na prvome mjestu.