SVE ČEŠĆE

Zašto veze pucaju nakon dvije godine i devet mjeseci?

05.02.2014 u 11:29

Bionic
Reading

Iako se sedma godina dugo vremena smatrala kriznom za svaku vezu, prema novoj se studiji krizna granica drastično pomaknula te sada iznosi dvije godine i devet mjeseci

Sedma godina veze dugo vremena se označavala kao krizna godina koja u vezu unosi turbulencije, a mnogim parovima ta godina upravo donese prekid. No ukoliko ste još u prvim, ranim godinama veze, nemojte biti previše sigurni. Naime novo istraživanje pokazalo je da parovi najčešće prekidaju u prvim godinama veze, a krizno razdoblje u kojem najveći broj veza puca nastupa nakon dvije godine i devet mjeseci, piše Daily Mail.

Studija koja je proučavala utjecaj modernog načina života na parove otkrila je kako su današnje veze znatno kraće nego one prijašnjih generacija, a za ranije prekide veza u velikoj mjeri odgovornima se smatraju društvene mreže.

Tako je većina ispitanika za kratko trajanje veze okrivila društvene mreže, a znanstvenici su zaključili da 'krizna sedma' više ne postoji. Istraživanje je obuhvatilo 1.953 muškaraca i žena koji su dvije godine prije toga prekinuli vezu s partnerom. Prema rezultatima studije, kriznih dvije godine i devet mjeseci djeluje bez obzira je li par u vezi, žive li zajedno ili su u braku. Tako je u istraživanju 24 posto ljudi prije prekida bilo u braku, 41 posto je živjelo zajedno, a 35 posto je bilo zajedno, ali nisu zajedno živjeli.

Rezultati su također pokazali da su 79 posto ljudi koji su sudjelovali u istraživanju te njihovi bivši partneri koristili društvene mreže, kao što su Facebook, Twitter i Instagram, prije nego što su prekinuli, a njih 36 posto otkrilo je kako su bivšeg partnera ili partnericu upoznali upravo putem društvenih mreža.

Više od polovice ispitanika (njih 54 posto) smatra da su upravo društvene mreže igrale značajnu ulogu u njihovoj vezi, a 34 posto ispitanika priznaje kako je njihov bivši partner upoznao novog partnera upravo preko društvenih mreža.

Također društvene mreže su kod 23 posto ispitanika stvorile privid da zbog proučavanja profila dobro poznaju svog partnera te ih je to nagnalo na srljanje i brzopleto donošenje odluka dok kod drugog djela ispitanika društvene mreže su negativno utjecale na poticanje prekida na način da su promatrajući slike i profile drugih parova zaključili kako su ti parovi u puno sretnijim odnosima od onoga koji su oni imali sa svojim partnerom.