S ukupno 76 angažmana tijekom 16- dnevne turneje Australijom i Oceanijom, vojvotkinja od Sussexa, Meghan Markle, imala je priliku pokazati modne odabire s potpisom, široj javnosti nepoznatih, modnih dizajnera s australskom adresom
Odabirom odjevnih komada s potpisom Dion Lee, Karen Gee, Martina Granta i modnog brenda Outland, Meghan Markle navedenima je osigurala nezapamćeno povećanje prodaje, nove Instagram pratitelje i međunarodnu pozornost.
Britanski Daily Mail u ekskluzivnom razgovoru s australskim dizajnerima, u čijim se kreacijama tijekom višednevne turneje mogla ugledati 37- godišnja vojvotkinja od Sussexa, otkrili su kako se njezin modni utjecaj reflektirao na poslovanje njihovih brendova.
Outland Denim
Tijekom turneje Meghan Markle moglo se četiri puta ugledati u takozvanom Harriet modelu crnih traperica skinny kroja za koje je zaslužan australski modni brend Outland.
Kako otkriva predstavnik brenda Outland, kraljevsko odobravanje odjevnih komada s njihovim potpisom ostavilo je golemi trag.
'U periodu od dva tjedna otkad je Meghan Markle prvi put viđena u našim trapericama, prodaja se u globalnom smislu povećala za 2374 posto, dok se globalni online promet povećao za više od 3 tisuće posto', objašnjava glasnogovornik brenda.
Preko noći osigurali su si novih osam tisuća pratitelja na Instagramu, dok je Harriet model traperica kakve je nosila Meghan rasprodan u danu.
'Ne možete staviti cijenu na prepoznavanje brenda i njegovu vjerodostojnost koju vojvotkinja može pružiti malom, društveno orijentiranom poduzeću kao našem', izjavljuju osnivači brenda, James i Erica Bartle.
Zahvaljujući Meghan Markle koja je ostavila neizbrisiv trag na poslovanje održivog brebnda koji osigurava posao za žene, žrtve trgovanja u Aziji, predstavnici brenda otkrivaju da su sada u mogućnosti reinvestiranja u tvrtku.
Trenutno su u procesu zapošljavanja između 15 i 30 novih krojačica u svojoj tvornici u Kambodži.
'Meghanina odluka o nošenju traperica s našim potpisom odraz je usklađivanja s vrijednostima naše tvrtke, a činjenica da ih je nosila nekoliko puta tijekom turneje pokazuje njezinu sklonost udobnosti i stilu, kao i želju da nam pomogne postići vlastitu misiju', nadodaje izvršni direktor brenda Outland, James Bartle.
Dion Lee
Za premijerni posjet Melbourneu bivša američka glumica odabrala je savršeno krojenu mornarsko plavu haljinu s potpisom australske dizajnerice Dion Lee u sklopu trećeg dana kraljevske turneje.
'Nakon što je Meghan ugledana u haljini s potpisom Dion Lee, imali smo preko 600 zahtjeva za narudžom iste, dok nam se broj pratitelja na Instagramu povećao za 5 tisuća', otkriva glasnogovornik brenda.
Osim toga,službena stranica brenda srušena je uslijed nezapamćene potražnje za kreacijom u kakvoj se pojavila tog dana.
Spomenuta kreacija predstavljena je u sklopu nadolazeće pre-fall kolekcije dizajnerice, a omogućena je usluga online rezervacije u trenutku kada je u njoj uočena Meghan.
'Haljina je stvorena za Meghan Markle, a njezina masovna proizvodnja započinje predstavljanjem resort kolekcije namijenjene idućoj godini. Haljinu u prodaji možete očekivati od siječnja 2019. godine po cijeni od 8300 kuna, a moguće ju je rezervirati na službenoj stranici', izjavio je glasnogovornik brenda Dion Lee, a samo nekoliko sati nakon što su omogućene online rezervacije u potpunosti je rasprodana.
Karen Gee
Prvog dana međunarodne turneje, Meghan Markle uočena je u takozvanoj Blessed haljini s potpisom dizajnerice Karen Gee koja je, poput mnogih australskih brendova na vlastitoj koži iskusila njezin modni utjecaj.
Meghanin odabir bijele haljine, koja se u prodaji nalazi po cijeni od 11 tisuća kuna, zadao je slatke muke dizajnerici čija je službena stranica srušena uslijed rekordne potražnje za kreacijom u kojoj se vojvotkinja od Sussexa pojavila nakon vijesti o trudnoći.
'Svi se trenutno osjećamo kao ponosne majke. Iznimno smo uzbuđeni', izjavila je glasnogovornica brenda, a dizajnerica Karen Gee dodala je kako je ponosna na činjenicu da se u njezinoj haljini pojavila Meghan, osobito uzme li se u obzir to da nije riječ o svjetski priznatom brendu.
Australska dizajnerica sa sjedištem u Sydneyju vlastiti modni brend pokrenula je prije pet godina nudeći ženama mogućnost prilagodbe kreacija njihovoj građi tijela.
Kreacije s potpisom Karen Gee omiljen su modni odabir lokalnih televizijskih voditeljica, a modni buzz koji je dizajnerici priskrbila vojvotkinja od Sussexa rezultirao je nezapamćenim interesom žena diljem svijeta.
Australska dizajnerica nedavno je otkrila kako je ususret australskoj turneji Meghan Markle i princa Harryja na adresu Kensingtonske palače poslala nekoliko svojih kreacija na razmatranje, no potpisivanjem obaveznog ugovora o povjerljivosti javnosti nije mogla otkriti nikakve detalje.
Martin Grant
Australski dizajner još je jedno u nizu imena na čije je poslovanje Meghan Markle itekako utjecala, nakon što je u u njegovim kreacijama viđena tri puta u različitim prigodama.
Prvo je nosila baloner s potpisom Martina Granta u Sydneyju i Melbourne prije nego je uočena u prugastoj haljini maxi kroja tijekom posjeta plaži Bondi, a zatim u khaki košulja-haljini s bijelim prugama u državi Tonga.
'Imali smo ogromno povećanje prodaje otkad je vojvotkinja nosila kreacije brenda. U ovom stadiju čak ne znamo o kakvim je brojkama točno riječ', otkriva glasnogovornik brenda Martina Granta.
Kreacije australskog dizajnera moguće je nabaviti i u poznatim modnim trgocvinama poput Moda Operandija, Barney'sa i Tommorowlanda, a glasnovogovornik brenda otkriva kako su bili preplavljeni pozivima klijenata sa zahtjevima za narudžbom komada u kakvim je viđena Meghan.
Predstavnik brenda također je otkrio kako su dobili poziv od Kensingtonske palače, nakon čega je Meghaninom osobnom stilistu poslano nekoliko odjevnih komada u London.
Oroton
Kada je Meghan uočena s torbicom brenda Oroton u travnju, modnoj javnosti nije dugo trebalo da njezin čin prokomentiraju kao spašavanje brenda od bankrota.
Identičnu torbu, vojvotkinja je ponovno nosila u Sydneyju, a brendu Oroton koji se bori s poslovnim poteškoćama, prema riječima predsjednika tvrtke, Rossa Lanea, dala je ogroman poticaj za novim kreativnim usmjerenjem.
Zbog ogromne popularnosti, takozvanu Avalon torbicu prugastog uzorka biti će dostupna za novi val narudžbi u siječnju 2019. godine.