OMILJENA SLASTICA

Znate li koje sladolede najviše vole Hrvati?

13.05.2015 u 16:21

Bionic
Reading

U Hrvatskoj se godišnje konzumira 5,7 litara sladoleda po stanovniku. Među okusima sladoleda koje Hrvati najviše vole na vrhu se uvjerljivo nalaze čokolada i vanilija, a dosta nakon njih su lješnjak, šumsko voće i jagoda

Sladoled je daleko najpopularnija slastica među hrvatskim potrošačima, posebno među djecom. Prema istraživanjima koje je Ledo, najveći regionalni proizvođač sladoleda, proveo u suradnji s agencijama Ipsos Puls i Valicon, dvije trećine ljubitelja sladoleda ne želi nikakvu alternativu, a djeca koja sama kupuju u trgovini najčešće biraju upravo sladoled. On je dva puta popularniji među djecom od bilo koje druge slastice.

Istraživanja pokazuju da 64 posto čestih konzumenata sladoleda živi u gradu. Najviše je sladoledoljubaca među Zagrepčanima i Dalmatincima, nakon kojih slijede Slavonci. Sladoled je obiteljska poslijepodnevna slastica i najviše se liže od 13 do 20 sati, a čak 70 posto sladoleda pojede se kod kuće.

Žene vole sladoled više nego muškarci (54 posto prema 46 posto čestih konzumenata), po dobnim skupinama najomiljeniji je među 20-godišnjacima (preko 25 posto čestih konzumenata) i 30-godišnjacima (21 posto), ali obožava ga i 20 posto tinejdžera.

Sladoled se kod nas u najvećoj mjeri bira zbog osvježenja (70 posto) i uživanja u okusu (52 posto), pa tako 35 posto potrošača impulsnog i 44 posto potrošača obiteljskog sladoleda voli isprobavati nove okuse.
 
Ledo u svom asortimanu ima čak 235 različitih sladoleda koje izvozi na 20-ak tržišta diljem svijeta, među kojima su BiH, Slovenija, Mađarska, Kosovo, Norveška, Švedska, Njemačka, Francuska, SAD, Izrael, Malta, Libija, Italija, Nizozemska, Crna Gora i Srbija.

Za novu sladolednu sezonu Ledo je pripremio niz iznenađenja i inovacija.

'Novu sladolednu sezonu Ledo dočekuje s 35 novih sladoleda, među kojima se ističe King Chocolate Obsession, kojim Ledo slavi 20 godina postojanja brenda King. Po izboru potrošača, Silk Milk, najpopularniji sladoled 90-ih, vraća se u Ledove škrinje i to po originalnoj recepturi. Novi Ledonardo izabran je među 200.000 sladoleda koje su kreirali potrošači. Za najmlađe su na tržište lansirani Funny Bubble te Ledo Medo i Životinjski rekordi. I u kategoriji obiteljskog sladoleda Ledo je također pripremio niz noviteta', izjavio je direktor marketinga i razvoja u Ledu Dario Vrabec.

U čast omiljenoj slastici Ledo je ove godine proglasio novi 'praznik': praznik sladoleda! Ime mu je SladoleDan, a proslavit će se prvi put u subotu 23. svibnja u parku Maksimiru uz brojne zabavne igre, umjetničke radionice i druge sadržaje te tako službeno otvoriti novu sladolednu sezonu.