Louis Vuitton već sedmu godinu najluksuzniji je brend na svijetu, a slijede ga Hermes, Rolex, Chanel, Gucci te Prada, koja se prvi put našla na ovoj listi
Već sedmu godinu zaredom luksuzna francuska modna kuća Louis Vuitton proglašena je brendom s najvećom zaradom od 25,9 milijardi dolara. Istraživanje Millward Brown Optimora pokazalo je da je "imetak" luksuznog brenda Louisa Vuittona porastao za sedam posto od prošle godine, a na drugome mjestu završio je još jedan francuski brend Hermes zahvaljujući rastu od 16 posto, sa zaradom od 19,1 milijarde dolara.
Rolex, s rastom od 36 posto, zauzeo je treće mjesto, ali s daleko manjom zaradom od drugoplasiranog Hermesa - 'tek' 7,17 milijardi dolara. Pad u vrijednosti doživjeli su Chanel i Gucci, koji se nalaze na četvrtom i petome mjestu, a na šestome mjestu je Prada, koja je ove godine na listu dospjela prvi put.
Cartier, marke LVMH-a konjak Hennessy i šampanjci Moet&Chandon te Burberry uspjeli su doći u top deset, a Fendi, za razliku od prošle godine, nije dospio na listu.
'Luksuz je dobra investicija, ljudi sve više kupuju klasične komade nego visoku modu. Oni koji si to mogu priuštiti uživaju, a mladi profesionalci, koji si ne mogu priuštiti kuće, troše na srednji luksuz', rekao je direktor Millward Brown Optimora Nick Cooper.