Jedan od najoriginalnijih autora srpske dokumentarne kinematografije ponovno dolazi u Zagreb. U organizaciji Restarta održat će predavanje koje je nazvao 'Kompletan uvid u savremeni dokumentarni film u pet crteža i jednoj polemici' u subotu 22. prosinca u 16 sati u Dokukinu KIC
Jedan od najoriginalnijih suvremenih srpskih filmskih autora, Boris Mitić, u subotu 22. prosinca u Dokukinu KIC (Preradovićeva 5) u 16 sati održat će predavanje na temu 'Kompletan uvid u savremeni dokumentarni film u pet crteža i jednoj polemici'.
Na predavanju će, prema Borisovim riječima, biti riječ o svemu onome što nikada nećete naučiti ni u jednoj filmskoj školi. Borisova specijalnost je upravo demistificiranje filmskog produkcijskog procesa kroz crteže, karikature i pojednostavljivanje svih aspekata filmske industrije, od financiranja filmova do njihove distribucije. U dvosatnom predavanju Boris Mitić otkrit će nam koje su to najveće zamke suvremene europske filmske industrije i kako ih najbolje zaobići, odnosno iskoristiti u korist vlastitih projekata.
Boris Mitić stari je prijatelj Restarta i Dokukina, a posebno su njegovim izlaganjem bili zadovoljni polaznici prošlogodišnje Restartove Škole dokumentarnog filma koji su ga ocijenili jednim od najzanimljivijih gostujućih predavača.
Boris je sa samo tri snimljena dokumentarca postao značajno ime europske dokumentaristike, ne samo zato što u produkciji svojih filmova obavlja većinu funkcija (većini je redatelj, snimatelj, producent i montažer), već što sva svoja iskustva marljivo zapisuje i pretvara u izuzetno zabavna i dinamična predavanja koja je nazvao 'real-politikom dokumentarnog filma', koje predstavlja na svim značajnim dokumentarnim mjestima u Europi, Americi, Kini i na Bliskom istoku.
Mitić je samouki filmaš. Završio je komunikologiju i radio za nekoliko svjetskih medija, a prve filmske kadrove u svom, sad već legendarnom dokumentarcu 'Lepa Dyana' (2003) snimio je, kako sam kaže, slučajno. E ta slučajna 45-minutna burleska o Romima koji francuske Citroene pretvaraju u 'vozila za odvoz otpada' donijela mu je više od 80 festivala i čak 13 međunarodnih nagrada, a prikazan je na 15 svjetskih televizija. 'Unmik Titanik' (2004) sniman je u zgradama Yu programa u Prištini, u dva nebodera u kojima, ograđena žicom, živi srpska manjinska zajednica. Njegov posljednji film 'Doviđenja, kako ste? (2009) odnio je 12 nagrada i skupio pozamašnih 60 festivalskih prikazivanja. Zadnjih nekoliko godina priprema svoj veliki dokumentarni projekt o – ništa! Sve filmove snimio je u vlastitoj produkciji Dribbling Pictures koju je osnovao zajedno s redateljicom Milom Turajlić ('Cinema Komunisto').