'Love Save The Empty'

Erin McCarley

19.01.2009 u 22:00

Bionic
Reading

Nova zvijezda girl powera u 2009. voli pop melodije i glazbenu širinu, a i puno je finija od poznatijih kolegica

Možemo Erin odbaciti kao još jedan izdanak trenda 'snažnih ženskih izvođača' izniklih u post-Winehouse dobu; 'post-Winehouse' u simboličkom značenju, jer žena, unatoč crnim očekivanjima mnogih, još uvijek diše, a navodno možemo očekivati i to da će ponovo zapjevati. No to koliko je Amy dugo držala vrata otvorenima i koliko je djevojaka prošlo kroz njih, od Katy Perry do Lykke Li i nebrojenih drugih sa svojim, distinktivnim zvukom i stilom, ne treba puno govoriti.

Erin McCarley spada u onu kategoriju 'alternativnih singer-songwritera' koju američki mainstream toliko voli da je uspoređuje sa Sheryl Crow, iako (srećom) situacija nije baš toliko strašna i daleko je više šarenija. Fiona Apple bila bi, za one koji trče za usporedbama, daleko jasnija paralela.

'Love, Save The Empty' njezin je prvijenac koji je natjerao Washington Times da je proglasi jednom od četiri zvijezde na koje treba obratiti pažnju početkom 2009, što i nije čudo s obzirom na to da je na američkoj televiziji već ostavila veliki trag, i to prodajom glazbe hit-serijama kao što su 'One Tree Hill' i 'Grey's Anatomy'.

OK, početak je 2009. i obratili smo pažnju – no je li 'Love, Save The Empty' čemu?

Osunčana, koliko i mračna i melankolična 'lilialenovska' kvazi veselica 'Pony (It's OK)' odabrana je za singl s razlogom, a raskošni pop refreni jedno su od njezina najupotrebljivanijeg oružja, ispaljenog u svim jačim postajama albuma, od naslovne stvari do nešto 'šarenijih' pjesama zbijenih u drugoj polovini albuma, kao što su 'Pitter-Pat', 'Bobble Head' ili 'Hello/Goodbye'.

Erin načelno zna što činiti s melodijama kad doputuju od glave do prstiju, ali problem je taj što barem polovina materijala zvuči kao najprosječniji američki indie-pop mainstream, dakle zanimljiv je prije svega onima koji pune poslijepodnevnu radijsku minutažu, kao i onima čiji slušalački doseg ne ide dalje od toga. Oni koji traže američku Lily Allen za 2009. ovdje je neće pronaći, ali neka se strpe još malo, jer prava Lily će ionako u prodaju za mjesec dana. A Erin ostaje solidni američki doprinos eklektično uglazbljenim i dobro otpjevanim ponosima i predrasudama ljubavnog života 30-godišnje žene iz Nashvillea.

Ocjena: 6 / 10

Izdavač: Universal Republic Records