Talijanski institut za kulturu u zagrebačkom kinu Europa priređuje ciklus filmova Federica Fellinija, koji će se prikazivati svake srijede od 29. siječnja do 5. ožujka, a taj 'hommage redatelju, crtaču i gurmanu' prati izložba crteža u atriju kina, koja otkriva njegov svijet snova, te video dokumentarci
Ciklus otvara 'Ginger i Fred' iz 1986. o Ameliji i Pippu koji čitavog života glume nekoć utjecajni par zlatnih dana Hollywooda čije ime film i nosi, a nakon tridesetak godina pruža im se prilika da još jednom nastupe u raskalašenom televizijskom vodvilju. Fellini je bio kritičar komercijalnih televizija, što je jasno pokazao u tom filmu.
Uslijedit će film 'Klauni' (1970) u kojem je redatelj pretočio vlastitu životnu fascinaciju cirkusom i klaunovima. U prvom dijelu Fellini daje nostalgičan, autobiografski pogled na svoju mladenačku opčinjenost cirkusom, dok u drugom ulazi u film s filmskom ekipom da bi intervjuirao preostale poznate klaunove.
'Giulietta od duhova' (1965) njegov je prvi film u boji, u kojem nezadovoljnu sredovječnu kućanicu tumači njegova supruga, glumica Giulietta Masina. Iako na prvi pogled ima sve, muža, kuću uz more i novčanu stabilnost, Giulietta nije nimalo sretna, majka i sestre je zasjenjuju, a suprug zanemaruje i vara. U filmu glumi i hrvatska glumica Sylvia Koscina.
Prikazat će se i 'Dangube' (1953), priča o pet mladih Talijana u ključnim momentima njihovog života u malom talijanskom gradu, o živosti ljetnih mjeseci i monotoniji koju donosi zima. Film je označio prekretnicu u Fellinijevom stvaralaštvu, bio je nagrađen na filmskom festivalu u Veneciji i nominiran i za najbolji scenarij za nagradu Oscar.
Tu je i film 'Bijeli šeik' (1952), za koji je scenarij pisao s Michelangelom Antonionijem i Tulliom Pinellijem. Netom vjenčani par iz provincijskoga gradića dolazi u Rim, gdje očekuju audijenciju kod pape, suprug je uzbuđen oko toga, a ženi je važnije upoznati Bijelog šeika, junaka foto romana koji obožava čitati.
Ciklus zatvara 'Fellinijev Rim' iz 1972, polubiografska poetska priča koja se sastoji od niza djelomično povezanih epizoda. Protagonist filma je sam grad Rim, dok radnja simbolizira Fellinijevo napuštanje Riminija i dolazak u taj grad kasnih tridesetih i ranih četrdesetih godina prošlog stoljeća. Bilo je to posljednje pojavljivanje Anne Magnani na filmu.