TPORTAL DAJE SVE OD SEBE

I danas vas očekuje mnoštvo nagrada!

16.12.2013 u 09:00

Bionic
Reading

Danas smo za vas pripremili Avon make up set, poklon paket Nescaffea, knjige u izdanju Algoritma, Planetopije, Školske knjige, Znanja, VBZ-a i Profila, poklon paket Vegetariane, muške cipele Massa, Next dječju pidžamu, CD u izdanju Universal Musica, miris Omnia Crystalline, Shiseido make up poklon paket, DVD animiranog filma 'Auti 2', poklon pakete Vichya i Dukata te nakit Coco Boom!

Danas će nagrade osvojiti čitatelji koji prvi odgovore točno na nagradno pitanje koje ćemo objaviti ovdje u razdoblju od 14 do 15 sati

Imena dobitnika i pripadajućih im nagrada objavit ćemo u utorak, 17. prosinca u jutarnjim satima.

Sudjelovanjem u nagradnjači sudionici se prijavljuju za bilo koju od navedenih nagrada. Kako bi nagradili što više čitatelja navedene dnevne nagrade ćemo raspodjeliti na više dobitnika. Dnevne nagrade će biti rapoređene u poklon pakete koji će sadržavati jednu ili više nagrada.

Avon poklanja set za fantastičan blagdanski look.

Set od četiri nezaobilazna make up proizvoda uključuje puder u kamenu, revolucionarnu maskaru, ruž za usne i sjenilo za oči sa četiri numerirane nijanse.
Ideal Flawless puder u kamenu dolazi u limitiranom božićnom izdanju, a u pakiranju raskošnog dizajna nalazi se fantastičan puder koji pruža prirodan izgled i besprijekoran ten iz svakog kuta gledanja.
Revolucionarna Mega Effects maskara već je osvojila tisuće žena! Mega Effects maskara zamjenjuje standardni štapić novom inovativnom višedimenzionalnom četkicom koja gornje i donje trepavice podiže od korijena do vrha, u cjelini na novi način. Prva ikad četkica svoje vrste, panoramska četkica savršeno prati prirodan oblik trepavica i uklapa se u krivulju vaših očiju, može se podesiti u 12 različitih kutova za savršenu transformaciju trepavica.
Pigmenti u Hidrokolor ružu za usne nove Avon linije stvaraju postojane i odvažne boje. Obloženi su hranljivim shea maslacem tako da usnama daju neophodnu izražajnost i mekoću. Nova formulaobogaćena je česticama ulja arktičkih bobica, antioksidansima, hranljivim sastojcima i omega uljima, vitaminom E i uljem te sa zaštitnim faktorom SPF 15.
True Color tehnologija korištena u dizajniranju sjenila za oči omogućava postojanost boje: boja koju vidite u paleti bit će i boja koju dobijete kad ju nenesete na oči. Postojane i bogate nijanse su numerirane brojkama od 1 do 4 što olakšava njihovo nanošenje.

Nestle hrvatska vam poklanja poklon paket svojih proizvoda.

Nescafé ove godine obilježava 75. godišnjicu svog postojanja kao vodeći brand na svjetskom tržištu u kategoriji instant kava na svijetu. Nakon 75 godina od lansiranja NESCAFÉA svake sekunde se popije više od 5.500 šalica ovog napitka. Nescafé, brand tvrtke Nestlé koja je još davne 1938. izmislila topivu kavu, danas drži 43 posto udjela na hrvatskom tržištu u tom segmentu.
NESCAFÉ je nastao uslijed Svjetske ekonomske krize 1929. kada je tadašnji čelnik tvrtke Nestlé, Louis Dapples, dobio zadatak da kavu nagomilanu u skladištima u Brazilu pretvori u topive kocke kave. Tri godine istraživanja pokazale su kako kava pretvorena u prašak, dulje zadržava svoj okus. Kao rezultat, 1938. nastala je prva topiva kava na svijetu – NESCAFÉ.
Koliko je kava dio naše svakodnevice govori i činjenica da je upravo kava drugi najkorišteniji proizvod na svijetu, nakon nafte.

Vegetariana će Vas nagraditi poklon paketom svojih zdravih proizvoda!

Nakon par godina izbivanja, dobro poznati domaći proizvođač bezmesnih proizvoda Vegetariana, vratio se u gotovo sve veće prodajne centre. Od sada, Vegetariana proizvode možete pronaći na prodajnim mjestima Super Konzuma, Interspara, Bille, Mercatora, Metroa i u Kauflandu.
Ljudi sve više brinu o svom zdravlju i kvaliteti života. Trend zdrave prehrane nalazi se u punom zamahu, a marka Vegetariana savršeno osluškuje potrebe suvremenog potrošača. Proizvodnjom kvalitetnih proizvoda za brz i zdrav obrok, već dugi niz godina uspješno opravdava zadobiveno povjerenje potrošača. Pored narezaka, na policama možete pronaći i bezmesne hrenovke, namaze i burgere. Ukusni će proizvodi u potpunosti zadovoljiti nepca i najvećih gurmana, istodobno vodeći brigu o Vašem zdravlju.
Svi proizvodi marke Vegetariana pripravljeni su od visokokvalitetnih biljnih proteina niske energetske, a visoke prehrambene vrijednosti, bez GMO sastojka, pojačivača okusa te umjetna bojila.
Vegetariana je idealna za prihvaćanje novih prehrambenih navika. Ono što Vegetarianu čini jedinstvenom jesu njezini biljni proteini koji zadovoljavaju sve dnevne potrebe organizma za osnovnim aminokiselinama. Također, s obzirom na užurbanu svakodnevicu s kojom se suočava velika većina populacije, važno je spomenuti i izuzetno jednostavnu i brzu pripremu bezmesnih obroka. Stoga, odaberite svoj Vegetariana proizvod i obogatite svoj dnevni jelovnik zdravljem!
Zdrava hrana svakog dana!
Pratite Vegetarianu na Facebooku, a više informacija možete doznati i web stranici vegetariana.hr ili ih kontaktirati putem e-maila: info@vegetariana.hr

Algoritam vam poklanja knjigu 'Sukob', autorice Élisabeth Badinter

Između 1980. i 2010. godine u našem poimanju majčinstva dogodila se revolucija, a da je gotovo nismo ni primijetili. Riječ je o postavljanju majčinstva u središte sudbine žena.
To se dogodilo iz nekoliko razloga: ekonomska kriza velik je broj žena vratila kući, naročito onih s niskom stručnom spremom i ekonomski najranjivijih. Zbog velike nezaposlenosti, majčinstvo je još više došlo u prvi plan: pružalo je veću sigurnost i mir nego neki loše plaćen posao koji se lako može izgubiti. Kriza je zato imala i negativne posljedice po evoluciju muškaraca kojoj smo se nadali. Počeo je rasti njihov otpor prema podjeli poslova i prema jednakosti. Tu se pridružuje još nešto: kriza identiteta kakva još nije viđena u povijesti čovječanstva. Sve to, udruženo s modernističkim zazivanjem novog naturalizma u duhu Jeana Jacquesa Rousseaua, iznjedrilo je pozivanje na majčinski nagon i ponašanje koje on zahtijeva. Što to konkretno znači?
Danas biti u drugom stanju znači pridružiti se svojevrsnom obredu. Moderne majke moraju svome čedu pružiti najbolju moguću brigu: od višegodišnjeg dojenja, preko zajedničkog spavanja, platnenih pelena i barem godinu dana boravka s djetetom kod kuće, sve do kuhanja kašica od organskih namirnica, neprestanog nošenja, bez vikanja, kamoli lupanja po guzi: pred današnje je majke stavljen izazov kojem je rijetko koja dorasla, a koji kod njih izaziva u najmanju ruku frustracije. Svi su ti zahtjevi ženu vezali za kuću i domaćinstvo do razmjera kakvi nisu viđeni od 1950-ih, tvrdi Élisabeth Badinter, doajenka francuske intelektualne misli, u svom beskompromisnom djelu Sukob. Misao da niste dorasli kao majka ako koristite mliječnu formulu, jednokratne pelene, čak i ako ne želite prirodan porod, misao koja je nametnuta očekivanjima okoline, potkopava u ženi osjećaj ženstvenosti, vlastite vrijednosti, pa čak i smislenosti.
U svojoj oštroj, angažiranoj prozi, Badinter će uobličiti i imenovati ono što se već neko vrijeme rađa u našem društvu i našim umovima – stajalište kako je gore navedeni pritisak kao posljedicu proizveo generaciju iscrpljenih majki opterećenih krivnjom, što je samo jedan od razloga alarmantnog pada nataliteta na Zapadu. Europski bestseler, u prijevodu Ljiljane Novković i s naslovnom ilustracijom Jelene Radmanović, Sukob je oštra optužnica o nečujnom fanatizmu koji ženama efikasno onemogućuje dosezanje njihova punog potencijala.

Planetopija je pripremila dva primjerka knjige 'Buddha ulazi u bar'

Lakoćom majstora i entuzijazmom gorljivog ljubitelja životne radosti, Lodro Rinzler nas uvodi u svijet osvještenijeg življenja. Ovo je knjiga namijenjena mladim ljudima koji u hektičnom tempu posao-zabava-dom-posao tragaju za odgovorima na osnovna životna pitanja. No ovom univerzalnom temom knjiga vrlo lako uspostavlja kontakt sa svim generacijama.
Kako surfati na valovima života i svojem postojanju dati onaj željeni otisak autentičnosti? I kako to postići premda ponekad uživamo u piću, imamo teškog šefa, ljubavne probleme ili roditelje s kojima ne pronalazimo zajednički jezik? Duhovnost ne mora podrazumijevati povlačenje odsvijeta. Ona je prisutna u svakom životnom trenutku. Živimo li svjesnosvaki trenutak, obično možemo pretvoriti u čarobno.

Next vam poklanja dječju pidžamu

UMOTAJTE SE U PAHULJASTE NEXT PIDŽAME
Next, jedna od najpoznatijih britanskih robnih marki ženske, dječje i muške odjeće i obuće, nagrađuje Vas s dječjom pidžamom.
Blagdansko vrijeme asocira na toplinu doma, ljubav, zajedništvo, radost i smijeh!
Stoga smo za vas pripremili nagradu koja je idealna za ovo vrijeme – pahuljastu i toplu pidžamicu!
Ovaj outfit je idealan za igranje društvenih igara, grickanje keksa ispred televizora, kićenje bora, pečenje kolača i naravno, za spavanje.

Školska knjiga vam poklanja edukativnu igru s kartama 'Znam sve - pitaj me!'

Brojna istraživanja pokazuju da igra predstavlja temelj u usvajanju socijalnih, emocionalnih i kognitivnih vještina. Igrom se razvija komunikacija i senzibilnost za međuljudske odnose. Sve navedene vrijednosti igara prisutne su u novoj edukativnoj igri s kartama 'Znam sve – pitaj me!' koja omogućava djeci da na zabavan način upoznaju kulturne spomenike i dijelove grada Zagreba.
Igra je namijenjena djeci od 8 do 12 godina, ali i odraslima koji mogu preispitati znanje o hrvatskome glavnom gradu: Mirogoju, Cvjetnom trgu, Dolcu, Maksimiru, Bundeku, Šestinama, Medvednici... Karte 'Znam sve – pitaj me!', tiskane na hrvatskom i engleskom jeziku, ujedno su odličan suvenir za turiste koji će se kroz igru rado vraćati gradu podno Medvednice.
'Znam sve – pitaj me!' društvena je igra slična Crnom Petru. Autorice igre koju je objavila Školska knjiga su voditeljica Osnovne škole Poliklinike SUVAG mr. sc. Koraljka Bakota i ravnateljica Osnovne škole Nad lipom dr. sc. Đurđica Ivančić.

Universal Music je pripremio CD Ariane Grande

Prvijenac slatke Nickelodeonove zvijezde Ariane Grande dospio je svojedobno i na prvom mjestu iTunesa! Među prvih 30 albuma na iTunesu našao se i debitantski album 'Yours Truly' 20-godišnje Ariane Grande.  U Velikoj Britaniji dospio je i do trećeg mjesta.
S tog je albuma skinut i hit 'The Way' koji je u SAD-u dogurao do devetog mjesta top ljestvice US Hot 100.
Duet s tog albuma, 'Almost Is Never Enough' koji je snimila s članom The Wanted Nathanom Sykesom nalazi se i na soundtracku filma 'Instrumentarij smrtnika: Grad kostiju', a kako se šuška mladi glazbeni par je i u vezi.
Ariana se proslavila kao Cat Valentine u seriji Victorious, a kasnije je glumila i u spin-offu Sam & Cat.

Iz Znanja nam dolazi knjiga 'Poruka u boci'

U policijskoj postaji Wick u zabačenom kutku Škotske, jedna je boca dugo stajala zaboravljena na prozorskoj dasci. U boci se nalazila jedva čitljiva poruka. Znalo se jedino da je prva riječ POMOĆ i da je poruka napisana krvlju.
Kad jeziva poruka u boci napokon stigne na radni stol inspektora Carla Mørcka u Sektoru Q – odjelu za neriješene slučajeve – započinje niz strašnih događaja. Carl Mørck i njegov pomoćnik Assad uranjaju u jeziv slučaj nestale djece iz obitelji koje pripadaju vjerskim sektama i čiji nestanak roditelji nisu nikad prijavili. A vrijeme im polako curi...
Roman 'Poruka u boci' (Flaskepost fra P) nagrađen je 2010. prestižnom nagradom za pisce krimića Stakleni ključ u kategoriji Nordijski krimić godine, a produkcijska kuća Zentropa kupila je prava na snimanje televizijske serije po njegovim romanima.

Everet i Bulgari vam poklanjaju miris Omnia Crystalline i Shiseido make up poklon paket

Nadahnuta čistoćom kristala, Omnia Crystalline je Bulgari cvjetni miris obilježen nježnim skladom stvorenim za otmjen i suvremen duh.
Omnia Crystalline je buket svježine koji oživljava kroz svjetlost kristala otkrivajući čistu ženstvenost. Obilježje blistave i neodoljive svjetlosti postojanja , izražava uzvišenost i ravnotežu spontane i odlučne žene čija je ljepota potaknuta diskretnom senzualnošću.
Poput kristala s mnogo površina, Omnia Crystalline miješa različite arome koje spaja kako bi kreirala ovaj jedinstven i dragocjen miris.
Gornje note mirisa sugeriraju lakoću dobivenu iz svježih ekstrakata bambusa i voćnih tonova Nashi voća (vrsta japanskog voća).
Srce Omnia Crystalline mirisa otvara se očaravajućom mekoćom cvijeta lotusa budeći osjećaj sklada i čistoće na najjednostavniji način.
Na posljetku, donja nota mirisa obilježena je drvom Balse koje mirisu daje diskretan i senzualan prijelaz ka dubljem šarmu.

Shiseido make up
Sama riječ Shiseido znači kuća koja doprinosi kvaliteti života. Sastavljena je od riječi shi što znači izvor, riječi sei koja znači život i do – kuća. Osnivač branda Shiseido Arinobu Fukuhara otvorio je 1872. godine prvu ljekarnu u zapadnjačkom stilu u prestižnom dijelu Tokija, u Ginzi. Ova ljekarna bila je spoj zapadnjačke kulture i njegove stručnosti na području orijentalne kozmetologije.
Do danas je Shiseido zadržao tu osnovnu karakteristiku, pa i dalje predstavlja spoj Istoka i Zapada. Znanstvena istraživanja preuzima od Zapada, a od Istoka nasljeđuje filozofiju poštovanja prirode i usklađivanja sa njom.
Shiseido teži stvaranju visokokvalitetnih proizvoda i usluga koje zadovoljavaju različite potrebe korisnika. Zahvaljujući stručnosti i iskustvu ljudi koji rade u ovim kozmetičkim laboratorijima, proizvodi branda Shiseido potpuno su sigurni i učinkoviti.

Vichy vam poklanja poklon paket proizvoda za njegu kože.

1931. godina obilježava nastanak Laboratorija Vichy i zlatno doba Vichy Spa odredišta u Francuskoj. Kako bi se prisjetili tih vremena Laboratoriji Vichy su uz pomoć francuskog ilustratora Bertranda de Miollisa osmislili četiri poklon kutije inspirirane blagdanskim danima i zimskim mjesecima u Vichy Spa centru. Odaberite idealan poklon za Vašu kožu – Vichy proizvode za rutinu čišćenja, transformacije i njege lica. Uz kupnju dva Vichy proizvoda za vašu idealnu rutinu njege Vichy poklanja 1931 poklon kutiju.
Linija proizvoda PURETE THERMALE u potpunosti i uz maksimalnu toleranciju uklanjaja šminku i ostale nečistoće te kroz dubinsko čišćenje dopušta koži da ponovno diše. Linija PURETE THERMALE sastoji se od proizvoda za brzo čišćenje i uklanjanje šminke (3u1 micelarna otopina i 3 u1 njega), proizvoda za čišćenje osjetljive suhe kože (umirujuće mlijeko i umirujući losion) te proizvoda za čišćenje osjetljive normalne do mješovite kože (osvježavajuće mlijeko i osvježavajući losion). Također sadrži proizvode za dodatnu njegu (pjena za čišćenje i kremasti piling) i proizvode za područje oko očiju (umirujuća njega za čišćenje osjetljivih očiju i njega za uklanjanje vodootporne šminke).

Coco Boom vas nagrađuje svojim jedinstvenim nakitom.

Ja sam jedinstvena, kreativna, zavodljiva. Imam dugu tradiciju, satkanu od najfinijih materijala, ali hrabro koračam u korak s novim vremenima, nekim novim svjetovima... To sam ja, neustrašiva i lijepa, nekad klasična, a opet neobuzdana i divlja. Moja priča je počela kroz znatiželju i igru. Kao dijete bila sam okružena kamenčićima i stakalcima, perlicama i školjkicama koje su me potaknule na ovo divno putovanje. Tokom godina, traženje novih ideja za stvaranjem postao je smisao moga postojanja, način mog življenja. Strast, energija, ljepota, dizajn, to je ono što želim podijeliti sa vama. Coco Boom je upravo to!
Postojim tu, samo za vas!
Coco Boom hrvatski dizajnerski nakit, koji svojim prepoznatljivim dizajnom već osvaja sve modne sladokusce, kreće u predstavljanje svojih novih linija nakita, stoga pratite Coco Boom na facebook stranici na kojoj zajedno krećete na prekrsano modno putovanje! Poklonite posebnoj osobi komad nakita koji će joj reći više od tisuću riječi ili razveselite svoje drage prijatelje nekim cool komadom nakita koji će dugo nositi. Idealno za vrijeme darivanja!

Iz Dukata nam dolazi Dolce Iskušenje – otkrijte tajnu užitka!

Dolce Iskušenje nova je linija kremastih voćnih jogurt deserta iz Dukata, koja oduševljava spojem najfinijeg kremastog jogurta i raskošnim voćnim kombinacijama.
Iz vrta iskušenja stižu nesvakidašnje kombinacije voćnih okusa: crvene naranče i breskve, ananasa i marakuje, višnje i vanilija te borovnice i limete.
Otkrijte iskušenje koje se krije ispod svakog poklopca Dolce Iskušenje jogurt deserta i uživajte u njemu baš svaki dan.
Dolce Iskušenje – pokušajte mu odoljeti!

VBZ vam poklanja knjige 'London, NW' i 'Od pizduna do tajkuna'.


Zadie Smith, 'London, NW'
Sedam godina nakon romana 'O ljepoti' Zadie Smith vratila se, i to na sam vrh svjetske književne scene, hvaljenim romanom 'London, NW'. Priča je to o gradu, onima koji u njemu imaju moć i koji je nemaju, koji imaju dom i koji ga nemaju, o stanovnicima Londona, o svima nama – živimo jedni kraj drugih, a naši su svjetovi odvojeni.
'NW' poštanska je oznaka za sjeverozapadni dio Londona, a ovaj sjajni tragikomični roman slijedi puteve četvero njegovih stanovnika – Leah, Natalie, Felixa i Nathana – koji pokušavaju izgraditi život izvan granica siromašnog naselja svoga djetinjstva.
Smith nas u četiri cjeline romana vodi kroz njihove različite, ali ipak povezane životne priče.
Uvodni dio posvećen je Leah, zaposlenici državne službe irskoga podrijetla. Narativ ovog dijela romana reflektira tjeskobu prolaska vremena, kucanja sata. Rečenice su kratke, ponekad nepovezane, stil fluentan. Pratimo potom bivšeg dilera Felixa Coopera tijekom jednoga bezbrižnog dana njegova života. Taj dan trebao je biti prekretnica. Najveći dio romana posvećen je Keishi koja se kao obojena Britanka teško probija u poslovnom svijetu i mijenja ime u Natalie. Njezina priča sastavljena je od kratkih životnih fragmenata, pripovjedačkih vinjeta. U trenutku krize, Keisha nailazi na Nathana, skvotera i narkomana, i priče sva četiri lika sudaraju se, a životi preokreću.


Arijana Čulina, 'Od pizduna do tajkuna'
Pisat ću o svom vijugavom putu prema vrhu i preprekama koje sam na njemu morao svladavati atletski skokovima. Ako i vi želite da vam jedina briga u životu bude hoćete li ove godine skijati u Aspenu ili Garmisch-Partenkirchenu na trošak kompanije, dok se ostali muče da bi otplatili hipoteku ili platili stanarinu, ako želite novog bemvea koji ste oduvijek pohlepno gledali, novu jahtu usidrenu ispred vaše vile na obali i nikad ne osjetiti znoj od posla na čelu, ako ne želite izgarati na poslu 100 sati na tjedan i žrtvovati svaki vikend sljedećih 25 godina, ovo je priča za vas.
Roman 'Od pizduna do tajkuna' istovremeno je urnebesan humoristični roman i razorna kritika tranzicijskog hrvatskog društva. Pa ako vam ponekad i bude teško dok čitate kako funkcioniraju poslovne hijene, bar ćete im se dobro nasmijati.

Continental film vam poklanja DVD-e filma 'Auti 2'

Prijateljstvo trkaćeg auta Munjevitog Jurića i kamiona za vuču Šlepa doživjet će nove uspone i padove kad krenu na uzbudljiva mjesta diljem svijeta da bi se natjecali na prvom Svjetskom prvenstvu, gdje će pasti odluka o najbržem autu na svijetu.
Međutim, put do tog velikog natjecanja pun je rupa, nepredviđenih skretanja i urnebesnih iznenađenja, posebno u trenutku kad se Šlep nađe uhvaćen u mrežu međunarodne špijunaže!
Iskusite brzinsku zabavu s autozvjezdanom postavom - 'Auti 2' su istinsko gas-do-daske uzbuđenje!

Profil je pripremio dva primjerka romana 'Djevojke koje sjaje', autorice Lauren Beukes

U ovom je izuzetno napetu romanu Lauren Beukes uspjela spojiti gotovo nespojivo: akciju i liriku, triler i povijesni roman, SF i krimić. Učinila je to bez spisateljskog napora čitateljima na radost: ovo je roman koji se ne ispušta iz ruku dok se ne pročita do kraja.
Djevojke koje sjaje prevode se na više od 20 jezika i osvajaju vrhove svjetskih top-lista.
Harper Curtis nasilnik je koji je pronašao kuću s nevjerojatnom tajnom gotovo jednako strašnom kao što je ona njegova poremećenog uma. Kuća otvara vrata u različita vremenska razdoblja, a u njima Harper pomno bira djevojke koje sjaje kako bi ih lišio tog sjaja. Kaže da njihova smrt nije njegov grijeh, već njihov: ne bi smjele sjati. On se čini savršen ubojica: nezaustavljiv, neuhvatljiv, on misli. Godine 1989. u Chicagu jedna je djevojka ipak preživjela njegov surovi napad. Kirby Mazrachi odlučna je u tome da mora naći svojeg krvnika. U istrazi otkriva lica djevojaka koje nisu preživjele i dokaze koji su zapravo nemogući. No za nju, koja je trebala biti mrtva, nema nemogućeg...

Mass obuća će vas nagraditi parom muških cipela Klondike

U srcu trendova ove zime su očekivano čizme i gležnjače koje već desetak godina ne izlaze iz mode.
Žuta čizma iz MASS-a popularnog naziva PILIĆI i ove godine nastavlja svoj trend kao hit sezone. Pilići su idealni je za svakodnevne urbane puteve i odlazak u prirodu te su dizajnirani da pruže zaštitu i trajnost. Pored udobnosti njihova pozitivna strana je velika mogućnost kombiniranja. Nose se uz duge suknje, haljine u boho stilu, skinny jeans, kožne hlače ili nešto sasvim drugo potpuno je svejedno, jer uz dobar par pilića svaka odjevna kombinacija dobiva interesantnu završnicu.
Za zimu 2013./2014. u svim Mass trgovinama dostupne su ove robne marke pilića:
Timberland gležnjače – vrhunske vodootporne gležnjače s tradicijom dugom 40 godina
Panama Jack – prepoznatljv i moderan dizajn žutih kožnih čizmi
Bussola – visoka kvaliteta i moderan dizajn po pristupačnoj cijeni
Klondike - kvalitetna urbana obuća
Kids – udobni i topli pilići za najmlađe

Nagradno pitanje potražite ovdje između 14 i 15 sati!

Ispričavamo se čitateljima i sudionicima zbog neobjavljivanja pitanja u rečenom vremenom, imali smo manjih tehničkih problema.

Imena dobitnika objavit ćemo u utorak, 17. prosinca u jutarnjim satima.

Dobitnici:

Tihana Stojanović (Avon make up set i poklon paket Nescaffea)

Jelena Lončar (poklon paket Vegetariane i knjiga 'Od pizduna do tajkuna')

Pavica Perić (knjiga 'Sukob' i nakit Coco Boom)

Tončica Tadić (DVD 'Auti' i Shiseido make up poklon paket)

Ozana Oršić (CD Ariane Grande i knjiga 'London, NW')

Leona Grubišić (edukativna igra kartama 'Znam sve - pitaj me!' i miris Omnia Crystalline)

Kristijan Pavčnik (knjiga 'Buddha ulazi u bar' i muške cipele Massa)

Ljubica Dimlić (Vichy poklon paket i knjiga 'Buddha ulazi u bar')

Nikolina Kruk (Dukat poklon paket i knjiga 'Djevojke koje sjaje')

Gugić Dean (knjiga 'Poruka u boci' i DVD 'Auti')

Anita Cerinski Bahurik (Next dječja pidžama i knjiga 'Djevojke koje sjaje')

Dobitnici iz Zagreba i okolice će o preuzimanju nagrada biti obavješteni putem maila, a dobitnicima izvan Zagreba nagrade ćemo poslati poštom na kućnu adresu u roku od dva tjedna.