AMERIČKI KRŠĆANI TVRDE

'Konzervativni' filmovi komercijalno su najuspješniji

09.02.2012 u 09:26

Bionic
Reading

Američka kršćanska organizacija obavila je detaljno istraživanje tržišta i evo do kojih je zaključaka došla

Vjerska organizacija za gledanje filmova nazvana Movieguide ove godine održava dodjelu Vjerskih filmskih nagrada u Los Angelesu, a povodom toga obavili su istraživanje uspješnosti filmova. Rezultat je 76 stranica dugi dokument, koji ukazuje na to da su tzv. konzervativni filmovi i naslovi koji promoviraju konzervativne vrijednosti komercijalno uspješniji od liberalnih i progresivnih naslova.

Izvješće posebno hvali naslove kao što su 'Extremely Loud And Incredibly Close', 'Moneyball', 'Battle Los Angeles', 'We Bought A Zoo' i 'Hugo', a kritizira hitove kao što su 'Super 8', 'Red State', 'We Need To Talk About Kevin' i 'Bad Teacher'.
Kriterija za definiranje je li film 'konzervativan' ili 'liberalan' ima nekoliko – od toga hvali li pojedini naslov kapitalizam ili socijalizam te da li promovira ili negira biblijske principe, plus analiza nasilja, seksa, feminizma, ekoloških poruka, homoseksualnosti...

Zaključak?

Sedam od deset najuspješnijih filmova 2011. ima snažne ili jako snažne kršćanske, biblijske i moralne poruke. Na listi konzervativnih filmova pohvaljen je 91 naslov, s ukupnom zaradom u prosjeku od 59 milijuna po filmu. Liberalnih filmova, kažu, ima 105, a zaradili su svega 11 milijuna po naslovu. Izuzetak su iznimno 'nekršćanski' i 'vulgarni' 'Mamurluk 2' i 'Sumrak', a koji su zaradili 581 i 702 milijuna dolara.