Popularni svjetski i domaći brend McDonald's i Kraš ujedinili snage i uveli novi okus u McFlurry i McSundae Deluxe
Popularni svjetski i domaći brend McDonald's i Kraš ponovno su ujedinili snage i uveli novi okus u McFlurry i McSundae Deluxe, najpopularnije McDonald'sove sladolede – okus popularne Kraš Domaćice.
Zagreb, 2. svibnja 2016. – Nakon što su prošloga ljeta ujedinili snage i predstavili McFlurry s okusom popularnih Kraš Napolitanki, McDonald's i Kraš nastavljaju svoju suradnju u kreiranju novih okusa u najpopularnijim McDonald'sovim sladoledima – McFlurryju i McSundae Deluxeu. Na radost brojnih slatkoljubaca, McFlurry i McSundae Deluxe ovoga puta dolaze s okusom neodoljive Kraš Domaćice, a u prodaji su od 2. svibnja.
'Vjerujemo da će naši popularni sladoledi u svom najnovijem obliku, prožeti komadićima neodoljive Kraš Domaćice, uljepšati neodoljivo proljetno osvježenje', ističe Pavel Pavliček, član Uprave McDonald'sa Hrvatska, osvrnuvši se i na najnoviju suradnju s Krašem.
'Ponosni smo na još jednu suradnju s tvrtkom Kraš. I prošle godine smo uspješno surađivali na predstavljanju sladoleda McFlurry Napolitanke te smo već tada priželjkivali nastavak ove uspješne suradnje na nekom novom proizvodu. Kraš je jedan od lokalnih brendova s kojim vidimo puno mogućnosti zajedničkog napredovanja te sa svojim dugogodišnjim iskustvom u proizvodnji visokokvalitetnih i originalnih konditorskih proizvoda svakako može doprinijeti našoj ponudi. Naposljetku, upravo je odabir Kraš Domaćice i Kraš Napolitanki za naše omiljene sladolede još jedan element koji će naš brend dodatno približiti brojnim vjernim gostima u Hrvatskoj, u kojoj su Kraševi proizvodi među omiljenim slasticama mnogih generacija.'
Ponovljenu suradnju s McDonald'som hvale i u Krašu.
'Izuzetno nam je drago da smo u mogućnosti opet se povezati s jakim brendom kao što je McDonald's kako bismo se približili svojim novim, ali i vjernim kupcima. Budući da Kraš kontinuirano ulaže u razvoj poslovanja i obogaćivanje ponude, suradnja s McDonald'som logičan je nastavak iznimno uspješne prošlogodišnje ponude sladoleda McFlurry i Kraš Napolitanki. Nudeći Kraš Domaćicu, želimo omiljeni proizvod brojnih generacija predstaviti kroz novi način konzumacije. Drago nam je da smo ove godine, osim sladoleda McFlurry, proširili suradnju i na sladoled McSundae Deluxe. Ovakvim poslovnim aktivnostima cilj nam je dodatno jačati desetljećima stvaranu snagu brenda', izjavio je predsjednik Uprave Kraša d.d. Damir Bulić, komentirajući suradnju dva velika brenda.
Samo najfinije mlijeko za kremasto osvježenje
McDonald'sovi sladoledi poznati su po svojoj iznimno kremastoj teksturi, a osim što ih krasi neodoljiv okus, u svakom trenutku možete biti sigurni i u njihovu kvalitetu. Naime, za izradu ovih sladoleda koristi se mlijeko krava s austrijskih pašnjaka, koje zatim ulazi u proces proizvodnje i obrađuje se unutar 24 sata od trenutka mužnje. Uz popularni McFlurry i McSundae Deluxe, koji je inače obogaćen šlagom te preljevom od čokolade, McDonald’sovu platformu osvježavajućih deserta upotpunjuju shakeovi, cool pita te kombinacija kave i sladoleda – cool kava.
Domaćica, obiteljska miljenica
Brend Domaćica na tržište je izašao daleke 1957. godine zahvaljujući umješnosti i majstorskom znanju Kraševih tehnologa i od tada do danas predstavlja idealan spoj čajnog peciva i čokolade. Kroz sva ta desetljeća svoje povijesti Domaćica se nije mijenjala pa se tako i danas proizvodi temeljem tradicionalne recepture, s prirodnim sastojcima, bez tzv. trans masti i, naravno, s pravom Kraševom čokoladom. Upravo je 23 posto Kraševe čokolade u sastavu ono što je čini neodoljivom.
Pored već svima poznate Domaćice Original, brend uključuje Tamnu Domaćicu s komadićima kakaovca, Integralnu Domaćicu s okusom naranče te sezonsku Bijelu Domaćicu s cimetom. Ove godine na tržište su izašle dvije nove Domaćice – s Dorina mliječnom čokoladom, čijoj ukusnoj hrskavoj strukturi pridonosi dodatak krispija, te upravo lansirano osvježavajuće ljetno izdanje: Domaćica - kokos.
Osobitu popularnost Domaćica ima u Hrvatskoj i Sloveniji, u kojima je godinama apsolutni broj 1 po prodavanosti i omiljenosti u kategoriji keksa i vafla. Osim na području jugoistočne Europe, Domaćica se prodaje gotovo u cijelom svijetu, a popis novih tržišta neprestano se širi. Jedna od zanimljivosti je da gotovo 100 posto Hrvata odmah prepoznaje Kraševu Domaćicu samo temeljem oblika/izgleda.