Na pragu 20. godišnjice postojanja Sofa Surfers dolaze 13. prosinca na novom vrhuncu karijere te predstavljaju novi hvaljeni album i zvuk u kojem su uvijek najbolji - plesnu elektroničku glazbu
Sofa Surfers, kraljevi bečke elektroničke scene, vraćaju se po treći put u Zagreb i to u Močvaru, a sav profit ostvaren prodajom ulaznica za ovaj koncert bit će doniran za pomoć izbjeglicama.
Na krilima promocije novog, osmog po redu albuma 'Scrambles, Anthems and Odysseys' bend se 13. prosinca dolazi predstaviti u novom izdanju - ujedno se vraćajući na zvuk ranijih albuma koji ga je proslavio širom svjetskih koncertnih i plesnih podija. Već prvi singl 'The Fixer', koji je najavljivao album 'Scrambles, Anthems And Odysseys', dao je naslutiti da Sofa Surfers okreću novu stranicu u karijeri.
Njihov zvuk, na prethodna tri albuma okrenut stvaranju na 'živim' instrumentima i u mnogome lišen računala i efekata, ponovo se vratio elektroničkoj osnovi. Djelomičan razlog glazbene promjene sigurno leži u odlasku jednog od osnivača, Wolfganga Schlögla. Preostali članovi - Wolfgang Frisch, Markus Kienzl i Michael Holzgruber - sada uz već stalnog pjevača, Nigerijca Manija Obeya, preokrenuli su zvuk benda, krenuli od nule i napravili jednu od najboljih ploča u karijeri.
Objavljen krajem listopada 2015. za Monoscope Productions/Rough Trade i praćen singlom 'Beyonder Girl', album je vratio elektroniku u bend na velika vrata, ne samo kopirajući stare nego postavljajući nove produkcijske standarde. Zvučnu sliku na albumu 'Scrambles, Anthems And Odysseys' karakteriziraju kako brojni drone zvuci, tako i sci-fi sintesajzeri, trap i razorni electro/rave ritmovi.
Za Sofa Surfers je sve počelo u jesen 1996. Ogroman interes publike i međunarodne kritike priskrbio im je prvi singl 'Sofa Rockers'. Ključnu ulogu u ranoj afirmaciji benda imali su njihovi poznati sunarodnjaci Kruder & Dorfmeister jer su remiks pjesme 'Sofa Rockers' uvrstili na svoju poznatu kompilaciju 'The K&D Sessions', priskrbivši im tako pažnju klupske scene.
Ubrzo su objavili prvi album 'Transit', a popratila ga je europska turneja tijekom koje su potvrdili svoj status i stekli reputaciju iznimno zanimljivog live benda koji rado koristi audiovizualne medije. Njihov sljedeći album 'Cargo' predstavljao je osebujnu interpretaciju duba, industriala i avangarde, a zaradio je izvrsne kritike u međunarodnim medijima.
Album 'Encounters' iz 2002. bio je njihova reakcija protiv trenda neokonzervativizma koji je jačao u njihovoj rodnoj Austriji (Močvara je tada dovela Sofa Surfers po prvi puta u Zagreb, a nastupili su u punom Pauku promovirajući 'Encounters'). Uslijedio je potom uobičajeni niz novih studijskih i remiks-albuma, od kojih je svakako najveće iznenađenje bio četvrti album nazvan 'Sofa Surfers/Red', koji je ponudio ranije spomenuti zvučni preokret i za koji su se gotovo u potpunosti odrekli računala i efekata.
Četvrti album za Sofa Surfers bio je novina i po tome što ga je nakon brojnih gostujućih vokala otpjevao samo jedan - Mani Obeya. Mani je nastavio raditi s bendom, a rezultat zajedničkog rada bio je vidljiv na albumima 'Blindside' i 'Superluminal', prethodnicima posljednjeg albuma.