Emisijom 'Boje turizma' niti se prikazuje realno stanje u hrvatskom turizmu, niti se taj turizam promovira, niti tu glupost gleda bilo tko drugi osim ljudi prikovanih za bolničke krevete. Čemu onda služi ta emisija? Da se malo HTV-ove ekipe pošalje na jadransku turneju o trošku Ministarstva turizma i spomenutih ugostitelja/hotelijera?
Emisija 'Boje turizma' bez sumnje je najgori simptom ljetne sheme na HTV-u. Već se godinama pitam čemu služi. Jasno je da ne prikazuje realno stanje u hrvatskom turizmu jer, da prikazuje, bilo bi to horor međutak od kojega se nitko mlađi od 65 tjednima ne bi oporavio. Jasno je i (barem svima osim autorima emisije) da ni ne promiče hrvatske turističke divote jer je ono što prikazuje više-manje isti drek svake godine. Uglavnom je riječ o objektima, sadržajima i predjelima na koje većina domaćeg življa ne može otići (jer nema love ni za autobusnu kartu do susjednog kvarta), osim u slučaju kada tom istom življu jetrva na obali ima vikendicu s devetnaest apartmanskih depandansi koje su ove godine tragično nepopunjene (a jesu, iako vam to neće priznati ni Dnevnik, a kamoli agitpropska emisija 'Boje turizma'). Ako pak zanemarimo sirotinjski blues domaćeg turista, stvari postaju još smješnije jer 'Boje turizma' ne mogu biti namijenjene stranome, osim ako dotični nije prošao barem jednogodišnji tečaj hrvatskog na Filozofskom ili je gastarbajter koji HTV prati putem satelita.
Nevena Rendeli i suradnici svojski se trude tu i tamo ubaciti kakav novi i drugačiji prilog, ali u tome nikada ne uspijevaju, a zašto i bi, kada se emisija neometano emitira već desetljećima. Mnogo je lakše rutinski obići tri suvenirnice na Jelsi, pronaći stranca koji se oženio lokalkom i snimiti tri kadra uske uličice kao opravdanje za vlastito besplatno pluženje po sunčanoj obali u jeku sezone, a ostatak prepustiti kolegama iz regionalnih centara. Ti će pak svake godine barem tri puta spomenuti opatijski hotel Četiri opatijska cvijeta (kao da nema nijednog drugog hotela u Opatiji ili kao da nijedan nije spreman na to da se reklamira kroz k'o fol novinarske priloge), iskopati nekoliko seoskih gospodarstava i etno-sela u predjelima Hrvatske gdje nema mora i pritom nam ne reći kako doći do njih (jer bi TO, nakon svega, valjda uništilo nenadje*ivi novinarski integritet emisije) i - nemojmo zaboraviti klasike - intervjuirati nekoliko stranih gostiju po terasama i uličicama koji će u mikrofon procijediti: Es ist vunderbar, aj vil definitli kam egen, mi pjače, vamos a la plaja ili što već bulazne u te mikrofone kojima ih zlostavljaju.
Sinoć sam prvi put ove sezone odgledala jednu epizodu 'Boja turizma' i sve, ali baš sve što sam gore pobrojala bilo je na repertoaru. Ništa se nije promijenilo od prošle godine, a ako i jest, onda je to samo nagore jer, kada su kriteriji tako niski, ni radna se čeljad neće previše truditi. Ostaje zato zaključak da je riječ o najbesmislenijoj emisiji na HTV-u jer doista nije jasno što bismo iz nje mogli naučiti, osim da Nevena Rendeli fakat ima dobrih ljetnih haljina. Ostatak je tek sličica na sličicu za one koji baš vole masturbirati na prizore ljetovališta posjet kojima si nikada neće moći priuštiti. A takvi su vjerojatno više voljeli prošlogodišnje bizarno-sisate turističke razglednice Barbare Medved.