ZAIGRALI SE U PHOTOSHOPU

Britney Spears na udaru kritika: U novoj Kenzovoj kampanji ne sliči na sebe

22.03.2018 u 10:37

Bionic
Reading

Pop princeza Britney Spears novo je zaštitno lice modnog brenda Kenzo, a nakon što su procurile prve fotografije sa snimanja, pjevačica se našla na udaru kritika zbog pretjerivanja s Photoshopom

Nakon dugog iščekivanja, modna kuća Kenzo izbacila je prve fotografije svoje nove kolekcije koja nosi naziv Momento N°2 line. U ulozi glavnog modela koji će predstaviti nove kreacije našla se ni više ni manje nego pop pjevačica Britney Spears zbog čega su njezini obožavatelji bili izuzetno uzbuđeni.

No vidjevši fotografije sa snimanja mnogi su ostali u šoku.

Bujicu negativnih komentara izazvale su pretjerano uređene fotografije na kojima Britney i ne sliči baš na sebe.

Mnogi su na prvi tren pomislili kako je zapravo riječ o Jessici Simpson ili Kim Zolciak. Poznati brend također se našao na udaru kritika, zbog promoviranja plastičnog izgleda te pretjeranog korištenja Photoshopa.

'Ovo izgleda kao jako isfotošopirana Jessica Simpson', 'Jako loš photoshop, pa Britney uopće ne izgleda tako', 'Kenzo od sada prodaje botoks?', 'Novo lice kampanje nije Britney već photoshop', 'Ovo stvarno nije bilo potrebno', samo su neki od komentara ljutih obožavatelja i pratitelja kolekcije francuske modne marke.

  • +7
Britney Spears Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia