Kada ne snima nove pjesme, ne nastupa, kada ne sjedi u žiriju 'Plesa sa zvijezdama' i kada, ono najvažnije, nije posvećena Viktoru, Greti i suprugu Vedranu Ćorluki, Franka Batelić smišlja nove projekte, a među njih, odnedavno, spada i njezin kozmetički brend Frankly good
Nakon što je, nekoliko dana poslije prvih najava, svjetlo dana ugledao Frankly good, kozmetički brend pjevačice Franke Batelić, u kojem, za početak, nudi postojane ruževe kao i preparat za skidanje šminke, poželjeli smo doznati više o cijelom projektu.
Pjevačica, koja je u posljednje vrijeme preplavljena mnogobrojnim obvezama, ali vješto manevrira između obiteljskog i poslovnog, za tportal je otkrila više o cijeloj ideji, ali i proizvodima koji će, ne sumnjamo, naći put do ljubitelja dobrog i kvalitetnog make-upa.
Govoreći o samom imenu brenda, Frankly good, Franka Batelić kaže kako su željeli da ime brenda odražava vrijednosti i značajke proizvoda, poput korisnih i neštetnih sastojaka i iskreno dobrih navika. Kod svojih kupaca, kaže, željeli su potaknuti iskreno zadovoljstvo, da se osjećaju lijepo izvana i iznutra, a ime Frankly good obuhvaća emociju koju žele vezati uz brend.
Ideja se, otkriva, rodila na snimanju jedne kampanje u Istri, kada joj je vizažist neprestano popravljao ruž koji joj se stalno skidao, zbog čega je počela razmišljati kako bi bilo odlično kada bi imala postojani ruž koji ima i njegujuće sastojke za usne i tada je sve krenulo.
Od ideje do realizacije prošlo je gotovo tri godine, a iza cijelog brenda, priznaje, stoji mnog truda i rada jer se cijeli projekt temeljni na promicanju zdravih navika koje žele isticati uz Frankly good proizvode.
'Sve odluke vezane uz brend i proizvode donosili smo timski, u dogovoru s mnogim stručnjacima uključenim u projekt. Tako da bih rekla kako su kompromisi dominirali, ali završnu odluku donijeli smo na zadovoljstvo cijelog tima. Važno je uz sebe imati ljude koji su u isto vrijeme podrška, ali i kritika', otkrila je Franka za tportal i potom dodala:
'Moram se malo pohvaliti i reći da su prve reakcije stvarno odlično, a posebno moram naglasiti interes habulous zajednice na društvenim mrežama za naše dugotrajne tekuće ruževe za usne i Ice twice baby lipgloss s hijaluronom.'
Trenutno su im, kaže, u fokusu postojeći proizvodi i širenje njihove habulous zajednice, a važne su im i povratne informacije koje primaju od kupaca.
'Među prvim osobama koje su isprobale proizvode su prije svega bili moj vizažist Ruka beauty, koji je s nama i birao nijanse ruževa, Frankly good tim i moje najbolje prijateljice. Uvijek iskreno jedni drugima možemo reći što mislimo i zbog toga mi je bilo drago vidjeti i čuti pozitivne reakcije', zaključila je Franka Batelić.