Vojvotkinja od Sussexa možda nije uspjela ostvariti vlastite ambicije unutar britanske kraljevske obitelji, no to ju ne sprječava da ih postigne izvan nje
Prije pet tjedana Meghan Markle započela je svoju potragu za glavnim izvršnim direktorom (CEO) svog novog lifestyle brenda, American Riviera Orchard, no još uvijek nije pronašla idealnog kandidata, kako je za britanski Daily Mail otkrio bliski izvor vojvotkinji.
Njezine očite poteškoće u poslovanju dovele su do intrigantnog novog razvoja događaja: Meghan je započela pregovore s Netflixom o ulasku američkog streaming diva u komercijalno partnerstvo s American Riviera Orchardom.
'Ovo je nešto novo za Netflix', rekao je izvor. 'S Meghan bi razvijao proizvode kao spin-offove iz njezina showa. Ako potencijalno partnerstvo postane službeno, Netflix će vjerojatno postaviti vlastitog izvršnog direktora koji će poduzimati daljnje korake'.
Model za potencijalno partnerstvo navodno je ugovor koji su američke televizijske zvijezde Chip i Joanna Gaines sklopili s HGTV/Warner Brothers za njihov TV kanal Magnolia Network. Ovi poznati supružnici vode emisiju o renoviranju doma, 'Fixer Upper', i prodaju lifestyle proizvode kao što je posteljina inspirirana njihovom emisijom.
Rečeno je da se Meghan nada da će brend American Riviera Orchard, fokusiran na dom, vrt, hranu i odjeću, biti vrlo unosan, a o svom novom poslovnom pothvatu javnost je obavijestila objavom videa na Instagramu.
'Brend bi trebao koincidirati s lansiranjem novog kulinarskog showa za Netflix. Meghan će proizvoditi i prodavati proizvode poput džemova. U jednom trenutku pojavit će se i knjiga i blog.'
Snimanje nove serije započelo je prošlog tjedna u domu njezine obitelji u Montecitu, a odvjetnik vojvotkinje već je poduzeo potrebne mjere kako bi lifestyle brend Meghan Markle dobio sve potrebne dozvole za proizvodnju predmeta od pribora za jelo do biljnih i mliječnih namaza, ali i otvaranje fizičke trgovine u kojoj bi se prodavali artikli s njezinim potpisom.
Na adrese brojnih poznatih osoba već su stigle teglice Meghaninog džema od jagoda čiji logo na etiketi, kako brojni primjećuju, nalikuje kraljevskom grbu Buckinghamske palače kakav se nalazi na staklenkama džema iz njihove proizvodnje, kakav je javnosti predstavljen nekoliko dana kasnije.
Isto tako, stručnjaci za brendove ukazali su na sličnost između estetike American Riviera Orchard i one ultraekskluzivnog brenda hrane s potpisom slavnih osobe, Flamingo Estate, koji med s potpisom LeBrona Jamesa ili Julianne Moore prodaje za nešto više od 200 eura po staklenci.