Vojvotkinja od Sussexa i supruga princa Harryja, Meghan Markle, ne prestaje s iznenađenjima, a nakon uzbudljivog vikenda uslijedio je još jedan uzbudljiv trenutak - lansiranje prvog proizvoda njezinog brenda
Meghan Markle napravila je veliki povratak na Instagram, a njezin novi brend American Riviera Orchard postavljao je brojna pitanja jer nitko nije znao koja će točno biti tematika profila. Nagađalo se da će to biti jedan od vizualno efektnih lifestyle profila, a sada je Vojvotkinja od Sussexa pokazala svoj prvi proizvod.
Prvi proizvod iz nove lifestyle kolekcije American Riviera Orchard nije ništa za kosu, iako su brojne dame svojedobno bile opsjednute njegovanom kosom Harryjeve supruge, a nije ni kojekakav kozmetički proizvod, već nešto mnogima neočekivano.
Ako je suditi prema komentarima na društvenim mrežama, gotovo nitko nije se nadao - džemu od jagoda.
Naime, Meghan Markle lansirala je prvi proizvod poslavši na adresu 50 influencerica staklenku džema od jagoda, a modna dizajnerica Tracy Robbins i argentinska socijalistica Delfina Balquier su među onima koji su danas objavili sliku proizvoda na svojim Instagram pričama zahvalivši se Meghan na ukusnom poklonu.
Da je riječ o broju od pedeset staklenki jasno je iz etiketa koje su numerirane, no na vrlo profinjen način, kakav i priliči džemu iz kuće Vojvotkinje od Sussexa.