Exitov Sea Star u Umagu u svojih je pet održanih izdanja, od 2017. do 2023. hrvatskoj ekonomiji donio 33,7 milijuna eura izravne koristi. Uspjeh je time veći jer je u pitanju jedini veliki glazbenih festival u Hrvatskoj koji se održava van turističke sezone, ističe se u istraživanju konzultantske kuće Hotelis, specijalizirane za turizam i hotelijerstvo
U pet navedenih izdanja ukupna vrijednost promocije festivala i destinacije, fokusiranih na brendiranje Umaga, Istre i hrvatskog primorja, na domaćem i nizu inozemnih tržišta iznosila je 23,7 milijuna eura. Ovi podaci dodatno uvećavaju priznanje dobiveno od strane HDS ZAMP-a po kojem je Sea Star posljednje dvije godine zaredom drugi najposjećeniji domaći glazbeni festival.
Sea Star Festival donio Hrvatskoj 33,7 milijuna eura ekonomske koristi:
U analizi je istaknuto kako su glazbeni festivali evoluirali od specifičnih okupljanja do mainstream kulturnih fenomena, privlačeći raznoliku publiku iz cijelog svijeta. I dok je Hrvatska na glasu kao destinacija s velikim brojem festivala Sea Star se ističe po tome što, osim što je van turističke i festivalske sezone, trenutno je jedini veliki međunarodni glazbeni festival u Istri.
Istraživanje pokazuje da ukupna potrošnja na festivalu od 2017. do 2023. iznosi 29 milijuna eura. Posjetitelj Sea Stara troši oko 40% više od prosjeka turista na istoj destinaciji, dok je njihova izvanpansionska potrošnja čak duplo veća u odnosu na prosjek.
Na temelju dobivenih podataka otkriveno je i da festival angažira i veliki broj djelatnika različitih struka, te je ukupni broj osoba angažiranih uoči i tijekom održavanja festivala procijenjen na preko 700.
U proteklih pet izdanja ulazi Sea Star festivala zabilježili su više od 200.000 ulazaka posjetitelja među kojima stranci čine 40%. Ukupan broj pojedinačnih posjetitelja je 88.000, a ostvareno je 180.00 turističkih noćenja. Prema rezultatima istraživanja oko 95% došlo u Umag isključivo zbog festivala, a čak 98% ispitanika je popravilo ili ostavilo isto mišljenje o gradu, iz čega istraživanje zaključuje da festival ima vrlo pozitivan efekt na brendiranje destinacije.
Posjetitelj Sea Star su mladi. U prosjeku tipični posjetitelj ima 25,5 godina, među njima je 57% zaposlenih, dok je udio visokoobrazovanih i studenata čak 68%. Motivacija za dolazak je u najvećem broju druženje kao socijalni aspekt festivala, glazbeni program kao kulturni, te na kraju i turistički kao prilika da se boravi na moru i lojalnost EXIT brendu.