Kompleks jedinstvenih izvora mineralne vode, koja se prelijeva kroz plitke terasaste bazene, kulisa je trećeg spota s novog Severininog albuma 'Halo'. Da biste shvatili o kojoj je turističkoj atrakciji riječ, spot ćete morati pogledati više puta
Na UNESCOV popis svjetske baštine Pamukkale su dospjele prije trideset godina. Kada su točno svojim taloženjem iz vode minerali počeli formirati terasaste bazene nije poznato, ali zna se da je u 2. stoljeću prije Krista iznad turskog kompleksa Pamukkale osnovan starogrčki grad Hierapolis.
Od tog vremena pa do dana današnjeg sva videa iz Pamukkala i Hierapolisa zajedno nisu sakupili ni približno pregleda na Youtubeu koliko je u prikupio Severinin spot 'Kuma' objavljen prije deset dana.
Gotovo dvostruko više pregleda od spota 'Kuma' bilježi 'Halo', prvi spot s novog, istoimenog severininog albuma, a koji je objavljen prije dva tjedna.
Ako je u odluci o snimanju najnovijeg Severininog spota 'Mirna' na jugozapadu Turske kumovao izdašan honorar Turske turističke zajednice, treba im čestitati na poslovnoj domišljatosti.
Možda će neki zamjeriti našoj pjevačici što pored naših Plitvica reklamira tursku turističku atrakciju, ali valja napomenuti da bi kadrove gaženja po nataloženim mineralima na sedrenim barijerama Plitvički jezera bilo ilegalno snimati.
Osim toga, dok su Plitvička jezera u ovo vrijeme još možda okovana ledom, znatno južnije smještene Pamukkale već su na temperaturama koje udovoljavaju produkcijskim zahtjevima spota.
Ako se ipak radi o smišljenoj promotivnoj akciji Turske turističke zajednice, jedino bi oni imali što zamjeriti, i to baš našoj Severini.
Od izvijanja tijela i vrćenja bokovima na vrući ritam, Pamukkale i Hierapolis do oka promatrača dopiru tek na peto gledanje, pa kad spot dosegne i dva milijuna pregleda, opet su Turci na brojci koju im donosi najgledaniji video posvećen samo njihovoj turističkoj atrakciji.