Prošlo je više od dva desetljeća od emitiranja prve epizode serije koju mnogi danas smatraju svojevrsnim 'comfort food-om'. 'Gilmoreice' su poznate po brzim dijalozima, ekscentričnim likovima i vječno idiličnoj atmosferi gradića Stars Hollow. Lauren Graham je glumila Lorelai Gilmore, a Scott Patterson koji je u seriji bio njezin suprug Luke nakratko su se vratili u Stars Hollow zbog nove nostalgične reklame za maloprodajni lanac američkih supermarketa
U reklami od 30 sekundi, Lauren Graham i Scott Patterson, ponavljaju svoje ikonske uloge Lorelai i Lukea uz kao Seana Gunna (koji ponavlja svoju ulogu omiljenog Kirka) i ostavlja posebnu dostavu Lukeovu zalogajnicu, mjesto poznato kao Luke's Diner.
U zalogajnici se okuplja većina likova, ali Lorelai i Rory imaju svoje stalno mjesto, kao i obaveznu narudžbu bez koje ne počinju dan - mnogo jake kave.
U reklami, stoga Luke svojoj supruzi opsjednutoj kavom, poklanja aparat za kavu, na što mu onda govori da 'nije trebao', a on se šali se da ga ona 'opije bez posla'.
Uoči objave reklame People je ekskluzivno razgovarao s Grahamom i Pattersonom o ponovnom zajedničkom pojavljivanju na ekranu nakon Netflixove obnove 2016., 'Gilmore Girls: A Year in the Life'.
'Uvijek je pomalo nadrealno (povratak u Stars Hollow), jer smo se vratili tamo gdje smo bili toliko puta', priznaje Graham, dodajući da je snimanje reklame bilo posebno nostalgično. 'Bio je to posebno čudan dan za mene jer postoji toliko bliskosti s tim likom i vidjeti Scotta i biti na tom mjestu. Bilo je jako zabavno i sjajna prilika'.
PRVA PRILIKA
Nakon epizodne uloge u 'Gilmoreicama' ovi su glumci postali poznati
Poslastica za fanove
Patterson je rekao da je vrhunac snimanja reklame bio ponovno raditi s Lauren, kojeg naziva svojim 'omiljenim scenskim partnericom u njezinoj cijeloj karijeri'. 'Nikada nisam radila s nekim tko ima više odvažnosti i nevjerojatnu izdržljivost koje donosi sa svojim humorom i svojom ljubaznošću. Uvijek ću cijeniti vrijeme koje mogu provesti s Lauren i glumiti s njom jer je ona doslovno ikona', izjavio je.
Nova reklama posebna je poslastica za obožavatelje 'Gilmorica' koji su žudjeli za više epizoda nakon oživljavanja Netflixovog hita 2016., koji je pratio likove gotovo desetljeće nakon originalne serije. Kada je riječ o novim epizodama Graham i Patterson kažu da je sve u rukama kreatorice Amy Sherman-Palladino i njezina supruga Daniela Palladina.