LJUBAV NA DALJINU

Jelena Rozga u izlasku bez zaručnika, evo gdje je on

28.02.2017 u 11:09

  • +50

Predstavljanje fotografsko-stilističkog projekta Experimential View Pavliš + Pavić

Izvor: Promo fotografije / Autor: Ivana Kaurloto

Bionic
Reading

U ponedjeljak navečer svečano je otvoren fotografsko – stilistički projekt Pavliš + Pavić 'Experimental View', a izložbu među prvima nisu željeli propustiti brojni poznati. Najviše pažnje plijenile su lijepe dame Kristina Šalinović, Iva Leko, Katarina Baban, Ana Maras Harmander, Ecija Ivušić i Jelena Rozga koja je ovaj put došla bez pratnje svog zaručnika

U ugodnom ambijentu Galerije Kranjčar nepoznati i poznati gosti družili su se i razgledavali fotografije koje koje su nastajale tijekom zadnjih godinu i pol dana stvaralaštva mladih autora.

Jelena Rozga koja je velika ljubiteljica rada jednog od autora izložbe Ivana Pavliša, na čijoj je prošloj izložbi i sama bila na fotografijama, ovog puta stigla je sama. Njezin zaručnik Stjepan Hauser je bio spriječen budući da se trenutno nalazi u New Yorku. Nakon Japana, 2Cellosi su nastavili put prema Americi gdje odrađuju promotivne aktivnosti. No već za nekoliko dana, doznajemo, zaljubljeni golupčići uživat će skupa u Zagrebu.

Osim pjevačice izložbu su pogledali i Kristina Šalinović, Iva Leko, Katarina Baban, Ana Maras Harmander, Ecija Ivušić koje su pažnju plijenile svojim zanimljivim outfitima, a bili su ondje i Tihana Harapin Zalepugin, Nenad Korkut, Luka Nižetić, Slavko Sobin, Petr Cvirn, Boris Banović, Ante Vrban, Miran Kurspahić i brojnih drugih.

Galerija Kranjčar bila je puna ljubitelja fotografije, a među njima je i Jelena Rozga

Fotograf Ivan Pavliš i modna stilistica Ivana Pavić ovim su projektom iskoristili slobodu umjetnosti kao najintenzivniju formu individualizma. Autori su pokušali 'pomaknuti' komercijalan pristup modi – s kojim se svakodnevno susreću – te 'riskirati' drugačijim pristupom unutar područja modne fotografije. Serija crno-bijelih fotografija velikog formata prikazuje moćnu sinergiju fotografskih elemenata sa stilističkim formama tekstura i volumena. Korištenjem fotografije kao medija kojim će prezentirati svoje ideje, na promatrača se prenosi određena doza sirovosti te nepoznate i hladne eksperimentalnosti. Svaka fotografija nosi tenziju svjetla i tame te dinamike i statike, uz stalno prisutnu napetost između modela i fotografa, prenoseći je i na njezina promatrača.